Friday, May 12, 2006

Lawrence,Happy Birthday~

「喂,借枝筆嚟。唔該。」我問他。
「咦,又係名牌嚟?」用完後我說。
「卡地亞。」他故是裝著淡然的表情回應。
「得一樣係?」
「成身都係!」他得意洋洋地答道。

「話樣嘢你知,我整咗個座位『顯示』圖。」他煞有介事詭祕笑著話。
我一睇:「嘩,你幾時做番小學雞吖?」
「嗱,由呢個位開始數。呢個,X~ 人、呢個,X~ 人、呢個,你嚟啦,。。。。自己人、呢個,好~ 人、呢個,X~ 人。」這時,我已被他的「行動」及鏗鏘抑揚的聲調運用笑得不亦樂乎。而他繼續上身:「對面嘞。呢個,唔知咩人、呢個,X~ 人、呢個,好~ 人、呢個,X~ 人!」
說完,他嘰嘰嘰嘰地望著我。。。。

他是一個有趣的人。

我與這位樣貌甚至在感覺上都有8成似拍電影的演員方平 (喺杜琪峰啲戲入面專做有錢佬黑社會壞蛋嗰個) 的好朋友,晃眼已相識了兩年。

第一次與他見面時,我以為他是律師 (蠱惑嗰隻),跟住覺得係黑社會啲軍師 (甚至以為佢係新 Beyond 的家族成員。。。。佢都係姓向),最攪笑是他拿的那個篋,他強調可以擋子彈。。。。

他滿身名牌,但,坦白講,除了覺得他油頭玉面,sharp 之外,並沒有淪為名牌奴隸之感。他雖然輕挑,但當他認真起來的時候,你會知道甚麼叫做嘢。而且,他甚有毅力,以他這個年紀,仍願意辛苦地半工讀。難得!

缺點,人總是有的。做朋友,包容就是。到有一天若真的受不了,那少點見面或向著他大發脾氣一次便算了。優點,放大欣賞;缺點,縮少包容。That's what friends are for 嘛~

之前的幾年,他並不如意。但最近,他已找到了屬於自己的舞台,作為他的好友,很是替他高興。

阿向,祝你今天生日快樂!

祝一帆風順

3 comments:

Hyacinthus said...

缺點,人總是有的。做朋友,包容就是。到有一天若真的受不了,那少點見面或向著他大發脾氣一次便算了。優點,放大欣賞;缺點,縮少包容。

That's so called FRIENDS :)

Anonymous said...

Ya! Lawrence really is a funny guy..

梁巔巔 said...

風信子,

Yes! ^^

JY,

蕭瀟灑灑的~~~~~~~~~~

Maggie,

好機會一定會~

Florence,

Haaaaaaaaaa~~~~~~~ 係呀!

Miss you~