Sunday, May 07, 2006

阿叔魅力~


有類人,天生就係有種獨特嘅吸引力,甚至可以講係個人魅力。

唔駛講到希特拉、邱吉爾、羅斯福同毛主席等等呢啲級數嘅人物,喺我哋身邊周圍,其實都有不少。好似剛辭世不久嘅標叔,有佢講馬或主持嘅節目,零舍唔同。曾講過,有佢講馬,唔識賭馬都鐘意睇。

又好似黃興桂、伍晃榮,有佢哋旁述,即時精彩百倍!

收到封電郵,裡面係播番98法國世界杯時,阿叔~ 林尚義身在直播時懵懵然拎枝煙出嚟食嘅經典一幕。

講開魅力,點可以少咗阿叔?!佢嘅金句唔會少得過黃興桂;鬼馬肉緊程度比伍晃榮有過之而無不及。而且,有佢講嘅波,即使係香港 vs 印度都會變得好精彩好好睇,直頭有意大利對巴西 feel!

唔講波,拍戲又得。佢喺古惑仔系列裡面嘅牧師、超時空要愛反串做女人及還有其他電影的角色演出,都職業到要啲所謂哥仔姐仔汗顏。

講多無謂,阿叔有幾過癮?Click 呢度去片睇啦~

5 comments:

Hyacinthus said...

好喜歡看伍晃榮的新聞時段,乃630的精華所在~

梁巔巔 said...

估唔到妳都啱吓~

妳睇吓自己嗰邊~ Keee keeee!

Hyacinthus said...

"阿叔~ 林尚義身在直播時懵懵然拎枝煙出嚟食嘅經典一幕。"

I got memory on this shot, that was the first time I learnt to watch football match.

ChecheBee said...

伍晃榮 so cute ah!!

梁巔巔 said...

風信子,

等我教妳睇波啦!

Bee,

有 taste 有幽默感吖!

一齊支持德國隊!!!!!!!!!!!

Deutsche nationale Fußball Mannschaft viva!!!!!!