Saturday, May 06, 2006

衰運冇有怕!

「人生不如意的事,十常八九。」老土嘅一句,但真係好啱。大家要記住,衰運唔會成日行嘅,頂盡最多行十年 ga 咋!而且,衰運行完,代表咩呢?咪代表好運即將來臨囉!所以,衰運都有佢嘅他媽的價值 ga。況且,冇衰運,咁又點顯得好運嘅珍貴、可愛?!

當行衰運,不如意嘅時候潛龍勿用,融韌於忍,忍於所當忍,退於所當退,淡然隨遇變招。到好運來臨,時來運到,就係飛龍在天之日囉!

禍福得失看開啲
人生 好比一齣戲
幸福不一定由天賜 成功半人事

儘管今天不開心 誰保他朝不得意
暫短的好運 誰可恃
贏得幾多次
Hey

滄桑多變 世事傳奇 只要努力肯衝刺
一翻跟斗幾個際遇 時來運到即沖天飛
人生天天新開始 何必傷心悲失意
若今天失敗來多次人生好比演戲 
Hey

試聽

5 comments:

Ruth Tam said...

Good to be positive!

樂遊 said...

葉振棠的戲班小子.....正!輕快,簡單,聽完會使人開心振作的歌,現在越來越少了。

陳少寶 曾路德的快樂時光與這一首一樣....每次聽都很開心....一種簡單的愉快。

小何娘子 said...

冬毕回春,
亦冬必回春。
只要有信念。

愛美 said...

我最叻等運到架啦!
有乜唔開心就會同自己講: 好快過架啦, 好快過架啦!
祝你好運連連啦!

梁巔巔 said...

Ruth 姐姐,

冇錯! 好重要呢~

樂遊兄,

6 pair 半嘛?! 哈哈~~~~~

"陳少寶 曾路德的快樂時光與這一首一樣....每次聽都很開心....一種簡單的愉快。"

同意~

(小寶)相約在晚間 我心戰戰 他越來越靚
   最驚有變 但願常聚互愛 同覓快樂 兩心牽一線
(Ruth)相約在晚間 暢歡次次 他令人愉快 會想再試
   道盡閒情逸致 平日快事 愛戀快樂時
(小寶)快樂時又怕
(Ruth)你講真定系講假
(小寶)我真正害怕跟你分別
(Ruth)我願陪住你
(小寶)真系0甘好
(Ruth)衷心許你我熱誠
(小寶)今晚莫掛牽 我心暢快
(Ruth)去盡煩悶氣 我心軟曬
   道盡閒情逸致 無限快事 愛惜快樂時
(齊唱)樂趣多如星光熾

http://www.funmtv.com/play/96923.htm

风子,

有詩意呢!

只要有信念, 一切改可變 (國語)~ ^~

愛美,

"我最叻等運到架啦!"

呀.... 哈哈哈哈哈哈哈~~~~~~ 妳呢句好過癮呀!!!!!! 好好笑! 哈哈哈哈~~~~

有水準吓~

亦反映出, 高段數嘅修為.