Tuesday, April 18, 2006

各領風騷


小弟,我。。。。天生下來就係數學白痴。非常記得一次計幼稚園的算術~ 二加二等於多少也要數多次手指;知道答案後也不明所以,為何二加二會是等於四??!!

所以我一向佩服理科能人。佩服他們能夠對數字 (不會給人家騙),符號那麼敏感;佩服他們只面對一些文字,符號,便能夠一步步推算寫出「洋洋灑灑」一大篇,滿紙甚至幾頁滿紙盡是數字和符號的「句字」。而那些推算,全部都是純理性、完全邏輯式的。記得唸書時曾選修的數理邏輯和分折哲學 (那時的我豪氣干雲乎?!明知山有虎,偏向虎山行!當然,還有另一因,就是在收集情報後,探知這兩科易過!誰不知。。。。) 嘩!竟還可以把文字全部數學化、邏輯化,而那兩位教授卻還說她/他很享受云。天啊~~~~ (我就讀到一舊雲)

相對地,有一些只對數字產生反應而對文字不敏感的朋友,卻偏羨慕能舞文弄墨的人。用文字寫出自己想要講的在他們而言,就像我認為自己能運算出一連串數字符號那麼不可思議。

我想,這是別人能夠而自己幹不來而有的心態吧了。其實,彼此只係各擅勝場,各在自己的領域各領風騷而已。

誠然,我雖則懂得這樣想,但我仍然羨慕擅於理科的人。尤其是理文皆精的「人渣」,我真的很想把他們打完心口打背脊!!!!

我是變態。

18 comments:

Anonymous said...

Assume:
小弟=梁巔巔=我

Given:
小弟 = 數學白痴
小弟佩服理科能人
小弟羨慕擅於理科的人

Therefore:
數學白痴佩服理科能人 (Conclusion 1)

Assume:
理科能人對數字符號敏感,;
理科能人精於純理性、完全邏輯式的推算

理科能人羨慕能舞文弄墨能人 (logical assumption)

According to小弟(梁巔巔):
理文皆精=人渣(Conclusion 1)

But對理文略懂一二 not equals to 精 (logical deduction)

Given:
我真的很想把他們打完心口打背脊

Knowing 打 = 愛也
Therefore: 打背脊 = 愛背脊
Given that 打背脊, 會斷
Conclusion: 打斷背 = 愛斷背
Therefore: 小弟 (梁巔巔) 愛理文皆精到斷背

Proved: 小弟(梁巔巔) = 變態 (Conclusion Hold)

- 對理文略懂一二 (not精)的Junior人渣
Hahahaha (just kidding!)

樂遊 said...

我都覺得d理科人好神奇......
我這類語文爛,數理廢,又是甚麼呢?

Ruth Tam said...

I used to think I am good at maths until I do pure maths. Then I know I don't have the talent. Modern maths is more like a technician while pure maths is like a scientist. It's the abstract theories that are important.

愛美 said...

我也是數學白痴吧,
到長大後才知一加一並不一定等如二...

梁巔巔 said...

匿名者,

"Knowing 打 = 愛也
Therefore: 打背脊 = 愛背脊
Given that 打背脊, 會斷
Conclusion: 打斷背 = 愛斷背
Therefore: 小弟 (梁巔巔) 愛理文皆精到斷背"

吓?!..... 咁都得?!

..... 喂, 你靚唔靚仔 ga?

"對理文略懂一二 (not精)的Junior人渣"

呀哈哈哈哈哈哈~~~~~ 你有啲水準吖!

P.S. 開頭我仲以為你係風...... keeeee~

樂遊兄,

你 oD語文功力都叫爛?! 咪咁歉~

Ruth 姐姐,

但妳 Modern maths 勁都好掂 ga 嘞! 咦, 妳讀理科 ga?

愛美,

Heeee, 妳又係呀? 果然好姊妹! ^~

"到長大後才知一加一並不一定等如二..."

hum..... 係.

Hyacinthus said...

匿名者, 英雄所見略同, 看了你的留言全合我心意, 所以不回應了 :)

"..... 喂, 你靚唔靚仔 ga? "

關咩事? 不可以靚女咩?

梁巔巔 said...

..... 哼~

又多一個同黨啦!

我 feel~ 到佢係男仔吖!

Hyacinthus said...

同黨? 巔巔乜你好多敵人咩?

"我 feel~ 到佢係男仔吖! "????

幾時第六感咁強既? 咁我就估佢係女仔啦 :)係哦,佢靚唔靚仔關你咩事?

梁巔巔 said...

"同黨? 巔巔乜你好多敵人咩?"

頂!!!!!!!!

"咁我就估佢係女仔啦"

HaHaHaHaHaHaHa~~~~~ 妳成日估錯個噃!

"佢靚唔靚仔關你咩事?"

做統計....

妳同黨佢話愛斷背嘛~

順便幫妳吖嘛~

Hyacinthus said...

"我真的很想把他們打完心口打背脊"

Therefore: 打背脊 = 愛背脊
Given that 打背脊, 會斷
Conclusion: 打斷背 = 愛斷背

=> 愛斷背的是梁巔巔, 唔怪得之你問佢靚仔啦, 原來你對佢有好感 :D

"順便幫妳吖嘛" ??? 唔明哦 ..

梁巔巔 said...

"順便幫妳吖嘛 ??? 唔明哦 .."

Keeee keeee keeee~~~~~~~~

Hyacinthus said...

"Keeee keeee keeee~~~~~~~~"

奸奸地...

梁巔巔 said...

補充: 鵝要睇吓佢係唔係靚仔先斷唔斷到....

Hyacinthus said...

"鵝要睇吓佢係唔係靚仔先斷唔斷到.... "

你有無問過匿名者肯唔肯架?人地唔靚仔未必要你既哦,要是好好靚仔更加未必要你既哦...

巔巔, 咪一廂情願至得架,講極都唔明,哎~  

梁巔巔 said...

"你有無問過匿名者肯唔肯架?人地唔靚仔未必要你既哦,要是好好靚仔更加未必要你既哦...

巔巔, 咪一廂情願至得架,講極都唔明,哎~"

...... o胡~~~~~~ 鵝都不知幾受....

嘿! 唔知掟~ 

Anonymous said...

"咪一廂情願至得架....."

.....ereh si rewsna....

Carrie said...

匿名者,其實你係咪我地識0既人呀?如果係,快快現身。=)

梁巔巔 said...

".....ereh si rewsna...."

?