Tuesday, March 28, 2006

兩極


星期六晚7:30前我本來已預備好點樣去鋤亞視個「魔鬼警察」特輯,諗住都係離唔開一路播住原來玩過「百萬富翁」嘅徐生玩 o緊嗰時嘅神情,一路搵個好似 Dr. 葉呢啲心理醫生去分析佢;之後再請個類似 M 字頭嘅「神棍」齊齊嚟事後孔明兼加鹽加醋,煞有介事一番,最後主持人以婉惜凝重嘅語調配以對白及懸疑嘅 background music 咁樣樣收尾 o架嘞。點知,估錯晒。

整個特輯只有短短30分鍾,開頭略略介紹一下呢單嘢嘅大概,然後搵當年嘅主持人說一番回憶和感受,最後是播放那幾分鍾徐生玩百萬富翁片段。唯一估啱嘅係有特輯的主持人講嘢結尾。

沒有譁眾取寵,沒有半點花巧,連當年主持人都坦白說出對那位徐先生並沒有特別感覺、印象以及全程三十分鍾節目也沒有用上任何特別背景音樂。

如此而已。

想是怕了如我般料事如神的廣大可愛香港市民吧。

香港人,一時俗不可耐,一時卻會清逸脫俗;時而羊群般庸脂抹粉,時而又會羊群般義形於色。誰才是真面目?又或這便是我們?答案。。。。咭咭,我唔知呀~

為甚麼香港的各大報刊都那麼愛把新聞事實誇大並故事戲劇性化?因為有對象?有大量市場需要嘛?

其實,也許,我們每個人心裡都不是有座斷背山;而是,我們每個人都有一顆魔鬼之心,那另一面隱藏的黑暗面。

對抗命運 但我永不怕捱  
過去現在 難題迎刃解  
人生的彩筆蘸上悲歡愛恨  
描畫世上百千態

控制命運 任我巧安排  
看似夢幻 凡人難盡了解  
人間的好景給我一朝破壞  
榮辱愛恨任分派

努力未願未平賣 人性我沒法賤賣
今天死結應難解
努力興建
盡情破壞

彼此也在捱

看吧 邪力正強大
世界腐敗 犯法那需領牌
看吧 強盜滿街
法理若在 為何強盜滿街
啊 啊 難為正邪定分
人海的沖擊比那蒼海更大  

難為正邪定分界

試聽

12 comments:

Anonymous said...

細細個就好鍾意哩首歌
覺得好得意
好似兩個人係樹講野咁
maggie

Ruth Tam said...

I am not ambitious and easily satisfied. So, I don't have so many struggles.

梁巔巔 said...

Hello, Maggie,

Me too ar. :)

Ruth 姐姐,

做人簡單 oD, 舒服 oD.

舞神,

Hihihi~ Lont time no see you wo~ Haaaaaa! How are you ar?

"尤其唱魔鬼的男高音,不像是混流行曲的。"

um..... 係混流行曲的. 但以歌劇式男高音唱出.

Anonymous said...

Is me! Do you know who i am?
If you get that send e-mail to me ........

梁巔巔 said...

My friend~ 匿名者,

Hihihi~ ^^

.... who are you ar? -_-

Tell me please~~~~~~~~~ 好辛苦呀~~~~~~~~~呀~~~ 呀~~~~呀~~~ 呀~~~呀~ 呀~呀~~~

Anonymous said...

再估下啦, 估估下就估到o架喇!!

幾時去bbq??

梁巔巔 said...

You are...... 世興?

梁巔巔 said...

Haaaaaaaa! 收到您 sms 之後我知到 who are you la~

國基!

恭喜!

^^

Anonymous said...

今天好行熱, 是否在屋企開冷氣......

梁巔巔 said...

Not yet wor~ How about you?

Who are you ar 究竟?

Anonymous said...

who am i ? you must try your best think...... 咁很熱我已開"行" 冷氣喇
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈

梁巔巔 said...

yil~ 唔 Q 估!