Monday, February 13, 2006

語言怪談(二)


語言怪談 (一) 曾講過我會獻上我的「威水史」(瘀事)~

到我自己了。。。。

記得當年初到台灣,起初除了「再見」、「謝謝」等這些少數懂得國語的正確發音字句外,就只有3「C」常伴我口:「對不起」、「沒關係」、「不客氣」。

那時,這還可以啦!

有些字,唸成國語,只要將廣東話讀歪一點便可。但,有更多,國語和廣東話發音完全是兩碼子的事。

開學不久,我問坐在旁邊的一位同學仔:「。。。。同『血』(學字在國語應讀陰上聲,但我讀了陽平聲,變了同血!) 呀,您好!我想問,我們甚麼時候『軍訓』呀?」聽到那學伴:「甚麼甚麼?甚麼『軍訓』?新科目來的嗎?」(當時那位同學仔嘉德他自己都緊張起來。以為無端端何解忽然出現多一科古怪科目嘛~ 哈!) 我繼續話嘞:「『軍訓』呢~ 好辛苦好惡頂 (那時不知國語沒有惡頂這辭藻。就算有,出自我那時的普通話。。。。) 的『軍訓』呀~」並又邊繼續用手及加多面部表情兩分痛苦肉緊說:「『軍訓』~!『軍訓』~!」嘉德他終於拿了紙和筆:「ea~ 同學,你寫下來好吶。」我寫啦,唯有。一寫,他看了後:「哦~ 『軍訓~~~~』(專孫)」旁邊四週的同學仔都在笑。原來他們已由頭睇到尾。

。。。。

又有一次,班上討論何謂智慧,我在半睡的狀態下突然舉手要發表偉論。我講嘢喎,啲同學仔同教授唔知為何好願意聽我講嘅。我話:「機會真是好重要的啦!為甚麼呢?大家看看,就好像那麼多人付出勞力,大家才智都差不多,但為何最後只會有一兩個發大財呢?可見,機會際遇真的好重要的啦!而且啊。。。。(下删十幾分鍾嘅繼續個人『Talk Show』)」

聽到佢哋呢~ 到最後,講講吓,咦,點解有 oD紙張喺我附近「樣嚟樣去」嘅?全部寫住「智慧」,我先醒水。。。。座番低。

。。。。

又例如有一次,我問一女同學仔:「妳有多忙?」她答道:「我沒很多毛~」我仲唔知,仲問喎:「那即是忙不忙唧?」到她指著自己手臂笑住話:「看!有很多毛嗎?!」我先知比佢玩。

。。。。

都有好處嘅~ 即使後來練就一口流利國語的我,當年我就憑住這另一口廣東腔國語,橫掃台北。

4 comments:

史路比 said...

呀哈哈哈~~~笑到我流眼水呀!><~~

就係咁多人學你咁,講歪d就以為係,咁就死得啦..呵呵~

Hyacinthus said...

下删十幾分鍾嘅繼續個人『Talk Show』)

@___________@" 左住放學!

"當年我就憑住這另一口廣東腔國語,橫掃台北。 "

哎, 就是因為你,人家才覺得香港人國語一定有廣東腔,好在只是橫掃台北, 重有其他未成重災區...

梁巔巔 said...

又係風信子 + 史路比?

嘿~~~~~

佢哋都不知幾 enjoy 聽我講嘅國語.

"@___________@" 左住放學!"

嗰時有排都未落堂吖! 我呢 oD, 如果就快落堂, 點會阻住自己走!?

"好在只是橫掃台北, 重有其他未成重災區..."

鵝都不知幾可愛幾受歡迎! ><

Andy said...

智慧 vs 機會. hahahaha!