Sunday, February 19, 2006

願可下世,再做這花下泥。。。。


睇完 Ruth 姐姐篇「Tissue Paper」和它的幾位各方英雌留言。。。。wow~~~~ wow~~~~ wow~~~~ 而家呢個咩世界吖?!點解攪成咁?!調轉晒嘅~?

其中 Ruth 姐姐的一句回應精警好笑:「LDD:that means women have been 命苦 for a long time。」

呀哈哈哈哈~~~~ 正!又一証明她原來真係有冷面冷聲,突然笑到您驚嘅不為人知能耐。有時效果真係仲好笑過 Benny Hill 或 Danny Kaye!

講番轉頭,而家嘅男人,真係苦過 Di Di~

你 最盛放的玫瑰
流芳百世 怎可瞬間枯萎
我願意留低 捨身去墊底
任滿天花瓣散落這污泥

我 會為你躺下去
全身貼地 方使你企得起
化做了塵土 腐化中等你
甚至輸出我養份全部直至死

願可做你 腳下那堆爛泥
來守護你 我未理身上那污穢
別輕視我 縱是這種爛泥
能滋潤你 耗盡每分讓你豔壓一切

我暗地裏等下去 寧可遠望
不可對你觸摸 眼淚也流幹
讓你可解渴 甚至輸出我血液
無懼被刺死

願可下世 再做這花下泥
來守護你 我願意躺在最污穢
別捨下我 縱是這種爛泥
能親近你 縱被你踩在腳下也矜貴

爛泥試聽

曲/詞:李峻

天下男兒同聲一哭!!!!呀哈哈哈。。。。

嗚~~~ 嗚~~~~

4 comments:

Carrie said...

唔知邊個有個好女友長期為佢預備大量tissue呢?

梁巔巔 said...

。。。。

Ruth Tam said...

Somebody got spoiled !!!

Carrie said...

yes, over-spoiled! hahaa...