Wednesday, February 01, 2006

新春點滴


開工大吉

祝大家開工大吉!工作順利先!

冇氣氛

在去年中秋時曾說過,傳統節日嘅氣氛越來越淡,甚至乎無。仲記得,例如以前啲電視喺農曆新年期間,所播嘅節目,無論喺邊個時段都好應節。連 oD廣告雖然老土殘舊咗啲,但都充滿著濃厚過年意境。

又例如天氣,以前秋冬到初春香港都好寒冷吓嘅,現在,十二月一月呢啲日子成日都下下廿零度閒閒哋~ 仲邊度有 mood?!

唉,進步,相對地失去原有的一些寶貴東西。

利是

以前 (講緊80年代末至90年代中) 啲利是錢平均都會有三四千$嘅,有一兩年仲試過有成六千幾七千$!而家?有千零都好好咯。冇法啦,個個身在外地加上門楣衰落,係得咁多 ga 嘞。。。。

掘 _?盜 _?

聰明嘅各位估到我想講咩啦?!新年流流,有 oD字免得就免。等過十五,先講吓我對呢單嘢嘅睇法。但而家想先講一句,唔係有關方面咁講,咁單純咁簡單嘅我認為。超人嘅德行。。。。天怒人怨~

進入倒數

。。。。正正式式進入倒數了。七百幾日後的後年今日,我就。。。。唉,有 oD唔捨得。

5 comments:

Garfield said...

hehe... OD step on garfield's head =P

Ruth Tam said...

What's the countdown? Your wedding day?

Anonymous said...

kung hei fat choi !!

ChecheBee said...

agree with ruth XD

梁巔巔 said...

CR,

妳鐘意阿的多過加菲 ga?

Ruth & Bee,

..... heee heeee~ 到時妳哋就知. 我實會派帖比妳哋. 講真. ^~

Peg Peg,

也祝妳新春大吉大利.