Wednesday, February 01, 2006

靚花迎二月~


我呢,今次想講~

佢種嘅水仙,真係好靚。(左圖)

佢係邊個呢,呼之欲出,花神 (痴)~ 風信子是也。果然不是浪得虛名!

P.S. 但好似同我幾日前 post 出嚟嗰篇嘅水仙不相伯仲。。。。我用我部手提影 ga 咋。 (見右圖)

咭咭咭~ 點都好,其實種花我點係她那個級數!我還有這方面的知識、經驗要向她請教和吸收呢。

暫無利是益風子;幸有靚花迎二月。

像美麗水仙 芬芳也真
讓每份真心 顯出我心
帶著美態 如花香天天四噴!!!!

2 comments:

Hyacinthus said...

噢.神神秘秘原來如此 ...

梁巔巔 said...

Keee keeee, 有 oD水準 ga!