Thursday, February 16, 2006

第四寶~


巔巔超級三文治乞兒飯、即食麵大家都知係小弟嘅三寶。您哋有冇試過整哩~ (指嘅當然係巔巔治和乞兒飯)?如果唔知要點整,隨便問我攞食譜,或 click 前面嗰兩寶就知 ga 啦!

前排無意間,又自創咗第四寶 (見圖)。

話說嗰日口痕痕,咪打開個雪櫃囉 (例牌動作嚟),咦,冇咩可以咬吓嘅,點解?!於是咪摷個 freezer 囉又。望呀望,摷呀摷,原來有雪條啊!

一條、兩條,好味!好耐未食過雪條!兒時感覺又湧上心頭。Mood 到,創意自然又上頭。到第三條,突然諗起有楓樹糖漿喎~ o騎 o騎~ 於是我就左手拎住枝朱古力脆皮雪條,右手攞咗隻湯碗,一口一口咁將脆皮雪條一 o舊一 0舊咁咬完「lur」落去隻湯碗度,「lur 呀 lur」,儲齊到咁上下,十幾 o舊左右,then,倒楓樹糖漿落去撈呀撈,撈呀撈,係咁撈!撈勻佢!最後等到勻循晒,搞掂~ 如圖。正!

19 comments:

Hyacinthus said...

"一口一口咁將脆皮雪條一舊一舊咁咬完「lur」落去隻湯碗度"

"撈呀撈,係咁撈!撈渾佢!最後等到渾循晒"

@@ 睇見都唔開胃,重點食得落口呀? -_-”

楓樹糖漿? 你邊樹拿的,我屋企也有一樽哦. 不過,哎...

Sheta said...

駛唔駛咁核突呀~

Carrie said...

-______-!!

Anonymous said...

好核突呀.牒嘢好似啲生排骨咁.

Anonymous said...

真係要頒個創意獎比你,咁有諗頭,不過,聽到都反胃. 一_一~~

程霜 said...

做法跟京滬菜中的 "拔絲" 有異曲同工之妙.

若果以刀切代替口咬, 將雪糕件逐一放入微溫的糖漿內, 然後再放入冰水中把糖漿定型, 效果更佳.

若未命名的話, 可叫 "拔絲雪糕". 怕肥的話, 可以果汁雪條代替冰糕條.

梁巔巔 said...

風信子,

"你邊樹拿的,我屋企也有一樽哦. 不過,哎..."

我喺上環永安對面嗰間美國超級市場買 ga.

"我屋企也有一樽哦. 不過,哎..."

不過點呀?

sheta, Carrie, 肥鴨 & Ms Water,

好好味! Carrie, 遲啲整比妳食. 但我會改用刀 ga la. Ahhahahaha~~~~

Bt the way, Isseymiyaki, 點解妳唔用 Blog 嘅 account log in 留言呀? Hee~

霜,

識貨吖!

"拔絲雪糕"~ 唔, 個名幾好, 優雅~ 可以諗諗.

梁巔巔 said...

多謝大家支持並鍾意小弟嘅第四寶!

Keeeeee!

鳳凰藍 said...

我看幅圖時,還以為是排骨之類的食物呢!

Carrie said...

Sorry!無人話支持同鍾意!唔好發夢‧‧‧

快D收埋佢,好反胃呀!~~~>_<~~~

梁巔巔 said...

。。。。

史路比 said...

"一口一口咁將脆皮雪條一 o舊一 0舊咁咬完「lur」落去隻湯碗度,「lur 呀 lur」..."

e... 諗起都覺得核突!-__-"

carrie呀,好救命呀!!!@_@??

梁巔巔 said...

士lopy, 冇用 ga. Carrie 都救妳唔到 ga la. 呵呵, 哥哥請妳食.

Carrie said...

Snoopy,我幫你打佢,斷估佢都唔敢還手。

Honey.......你作死呀?!

梁巔巔 said...

"我...我是笨鳥介紹來的..."

Heeeee, 妳好害怕哦?! Heeeee~ 唔駛驚~ 哥哥好人嚟~

"那碟"野"好像更像是某鳥的翼經過醬油處理"

成句唔明噃.

Hyacinthus said...

dindin, 你都係好自為知啦,再睇依然好核突呀~~~

梁巔巔 said...

apsara,

原來係咁~

風信子,

嘿~~~~~~~~~~~ 妳好嘢, 踩多腳.... 打打打!

Hyacinthus said...

"妳好嘢, 踩多腳.... 打打打! "

那裡有 ?

梁巔巔 said...

看了. 我也在妳那裡問了些問題啦! Read read la. :)