Tuesday, January 17, 2006

Enneagram


玩咗 Snoopy 嘅九型人格 test,幾過癮呀!但成過百條題目,都幾甘。尤其是好似我呢啲,玩咗成三次,來回即係做成三百幾次,wooo~~~~~~ 甘甘!

呢度有個精華簡短版,得三十幾條唧。有興趣玩吓啦!

而且,亦可比對一下結果以作參考呢。

7 comments:

Sheta said...

Enneagram is a nice tool to understand our deepmost self in full picture. It helps me a lot through the years.

梁巔巔 said...

真係唔錯.

愛美 said...

sheta 說得很對,Enneagram 真是一套好工具. 我零一年開始學習enneagram, 它教我觀人觀已更入微, 它擴大了我的內心世界, 讓我更能接受自己, 包容別人. 我有時候單看一些人的文筆, 都會猜想他是幾號人.
只是, 坊間太多濫竽充數的課程, 我覺得還是我的老師教的最好! 有空可來這裡看看: http://www.drkootraining.com/rd.asp

嗯, 你是幾號人?

梁巔巔 said...

Hello 愛美,

若加星座加紫微加生命密碼就更準! Haaaa~

我係8號; 另外6號第二多; 即係8搭6.

妳呢?

另外, 有興趣可參考呢度~

http://victorvictor.blogspot.com/2005/09/blog-post_03.html

愛美 said...

哈, 我都估你係8號! 我之前上Dr Koo 堂, 搵到自己係3號.
你講得啱喎, 加埋星座或生命密碼就更加準, 至於紫微...., 我就唔識啦! 你地風巔信霜真係識計架?
我都睇過生命密碼本書, 我係347, 加埋個生辰圖及連線睇, 都好準架~ (不過你果個圖係Suduko嚟嘅....), 可惜我太懶了, 冇心鑽研下去.

梁巔巔 said...

"我都估你係8號!"

!!!!! 但妳唔識我 bor~

"不過你果個圖係Suduko嚟嘅"

我知. Hey, 幅圖係關於數字就得 la.

"加埋個生辰圖及連線睇, 都好準架~"

冇錯. ^^

愛美 said...

你都話得我 D 道行.....
咁梗係知啦!
唔使面診嘅,
睇你D文筆都估到lor