Thursday, January 26, 2006

鮮花滿月樓~


Hoooooo~~~~ 看見了嘛?幾靚!!!!之前拿了兩棵水仙花種在泥土上,給大法師笑稱為兩棵蔥。Haaaa~~~~ 看!新的幾棵開得多漂亮!

大法師她又話喎,之前那「兩棵蔥」那麼早已開花,很難延續至農曆新年云。。。。

咭咭咭~ 各位聽過我偶像毛伯伯的人海戰術沒有?看看右下圖~ 我還浸著六棵蓄勢待發尚未開花的水仙呢 (另外仲有幾棵沒上鏡。即係加十幾棵呀!)。~

大法師,咭咭咭~ 我等待著看妳的水仙花吖!~

春風到人間花開透 幽香四伴百花滿月樓
盼望已久今日春光秀 無窮春光實難求

春光過後會再回頭 知心愛伴世間最難求
你莫要等花落心酸透 要趁春花開錦繡

莫要等 莫要等 莫要等飄雪時候
情莪透 知心友 心事你知道否

枝枝愛情花已並頭 絲絲愛念寄花滿樓
愛慕已久心事輕輕透 祈求知心心相扣

23 comments:

Hyacinthus said...

原來如此, 你咁種法,屋中太多花,會中花毒架 @@! 唔怪得之近掛傻傻地啦 ...

Ruth Tam said...

Our company gives each of us a pot of prosperity bamboo. It just adds more work to us.
For people who like plants, they already have. For people who don't like plants, they don't want the trouble.

鳳凰藍 said...

嘩!種咁多水仙,開花時一定勁勁香,但會否太香?

Carrie said...

風子:真係會中花毒架?? 傻傻地?佢一向都係‧‧‧

梁巔巔 said...

風信子,

我知妳呢次一定係唔抵得, 咭咭咭, 所以我唔怪妳.

Ruth,

"Our company gives each of us a pot of prosperity bamboo."

Wow, kee keeee, 妳間公司咁温暖嘅.

鳳凰藍

"開花時一定勁勁香,但會否太香?"

咁咪好咯!

像美麗水仙 芬芳也真
讓每份真心 顯出我心
投下愛意 似水仙清香滲!!!!

Carrie,

星期6妳想點樣受刑?

Hyacinthus said...

"我知妳呢次一定係唔抵得"

我駛唔唔抵得? 我會俾你見識下什麼是上等水仙 :p

梁巔巔 said...

妳.....

你即係話我嗰 oD係.....啦 ><

.... 打打打

喂, 得閒 check 吓我哋嗰度 la. 我 save 咗 oD好 yeah 嘅嘢.

Hyacinthus said...

".... 打打打"

打乜打? 我好驚呀? 我d水仙一盆由初一開到十五,一開百朵, 唔似你果d, 要一盆接一盆, 初一開到十五要成十幾兩盆接力,重好意思周圍講俾人知,

巔巔羞羞呀~~

梁巔巔 said...

哈~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

話妳知.... 妳講得真係好好笑好過癮呀! 笑咗好耐!!!!!!!

"要一盆接一盆, 初一開到十五要成十幾兩盆接力,...."

呀,.... 哈哈哈哈~~~~~~~

Hyacinthus said...

我哋嗰度 la. ??? 邊度?

"我 save 咗 oD好 yeah 嘅嘢. "

要洗眼否? -___@!!!

梁巔巔 said...

風巔信霜呀~~~~~~~~~

"要洗眼否? -___@!!!"

嘿!

哦係好人. 唔好屈曲喎 wor!

梁巔巔 said...

嗱~ 幅圖係咪好掂呢?

Ruth Tam said...

As long as you like flowers, it's good. Happy New Year!

梁巔巔 said...

鳥飛青空,

「觀"老前輩"之卜,見水仙花開得如此漂亮,的確羨慕死我等後輩呢」

Heee heee heeeee. 識貨吖!

「因為我買的水仙,依家仲好似放緊悠長假期,毫無開花的意向及企圖,仲係青BB成碌葛企喺到, 唉...等等等..我等等等等等..真灰.」

比 oD心機, 試多幾次, 慢慢妳就會~ 得!得!得!

終有一日, 會花香滿人間嘅~

「請問,有何方法搞到佢"開苞"哩?」

妳有冇開 oD頭呀? 又或者, 妳可試吓用蒸氣薰吓, work ga!

.....當然, 仲要妳啲水仙本身..... heeee~

「你引的詞, 很配合依家農曆新年的氣氛,同埋你濃我濃,春光綺妮的感覺啊.」

有品味吖妳! 聰敏機慧, 很好! 過嚟 "哥哥" 度.

「老前輩」

哎唷! shu~~~~~~~~ 比風信子聽到....弊呀!

>< 我似25, 26 ga jar!

「後輩 鳥飛 拜上.」

客氣了. 妳我緣逢於斯, 當以平輩相稱便可了.

Ruth,

Merci! You too! ^^

梁巔巔 said...

睇妳嘅文筆, 直覺感覺到妳的女兒身 lor~

沒錯的.

但妳不會玩腳撲朔, 眼迷離吧?!

Haaaaa!

Hyacinthus said...

" 過嚟 "哥哥" 度. " ???

又係度tam細路? 大家快d撤退呀...

"shu~~~~~~~~ 比風信子聽到....弊呀! "

你講到咁明, 我盲既都見到啦....

">< 我似25, 26 ga jar!"

係啦係啦,你得 5, 6 ga jar, 講得太多搞到此地無銀咁, 叫其他人好難相信架 ...

梁巔巔 said...

唓~

妳就得5, 6~~~~~~~~~~

"又係度tam細路? 大家快d撤退呀..."

風信子,<------ 好曳, 唔乖! 攞本手冊嚟 "dum" 番隻黑豬仔.

Hyacinthus said...

"妳就得5, 6~~~~~~~"  @@

”好曳, 唔乖! 攞本手冊嚟 "dum" 番隻黑豬仔.”

巓巓伯伯,你out左啦,而家唔興手冊既啦,我地e-learning 啦,重要"dum" 番隻黑豬仔?笑死人咩,麻煩你伯伯,我要一隻恐龍戰神之風之勇者,唔佳! ^^

梁巔巔 said...

"我地e-learning 啦'

咪呃我~ e - leaning 都會有手冊. 哦~~~ 原來妳以前用呢招瞞天過海, 唔比家長簽手冊!!!!! Heeeeee, 話比世伯伯母知!

"恐龍戰神之風之勇者"

????????

咩嚟?

唔好求其嗡啲名自創 oD名當係喎!

我幾精明! Heee heee.

Hyacinthus said...

點睇呀巓巓?我d水仙好堅呢?靚靚呀 :)

梁巔巔 said...

外憂內患 tim! 因為我病咗.....o胡~~~~ 而家又有人激我......

"我d水仙好堅呢?"

.....係好靚.....唓, 得幾朶之嘛! 又話幾十朶?!

哼! ><

Hyacinthus said...

"外憂內患 tim! 因為我病咗....."

咿,有人新年流流就病左哦,肯定係財多身子弱,恭喜發財,利是逗來...

"幾朶之嘛! 又話幾十朶?!"????

你錯啦,到今日已開了廿八朵,好意頭呢?

梁巔巔 said...

"咿,有人新年流流就病左哦,肯定係財多身子弱,恭喜發財,利是逗來..."

-__- 關心都冇....

"你錯啦,到今日已開了廿八朵,好意頭呢?"

又話會有幾十朶!?