Saturday, January 21, 2006

Anti ~ Virus


電腦中咗毒,以前冇裝防毒軟件就真係好 Q 煩嘅~ 現在裝咗,除咗心定啲,可以肆無忌憚暢快地踩好多 site 外,有セ依郁,撥個輪去支援部就有人真實的幫助你解決。物有所值。

今趟呢隻嘢冇咩嘅,某種人渣整嘅扑街木馬程式囉。影響唔到我日常在電腦上嘅運作;而我又從來唔會用極無安全感嘅網上銀行及任何交易嘅。但心理上呢,知道有隻雜碎喺自己電腦入面,就硬係有 oD唔知點咁嘅!於是,咪攪攪佢囉。都幾 Q 煩。

很想說給您知啊:『中毒那一刻,我心只在想著,想著。。。。想到會否從那刻起與您們失去聯絡?!自己暫時消失於網絡之中。只幾天見不到您們,叫我如何啊!啊!幾天不能看到發佈時那個感嘆號氹氹框地嘟嘟嘟嘟嘟咁打圈轉呀轉呀,沒了那快感怎辦啊!啊~ 啊~ 若幾天後才再見,那時,您會否已將我忘啦?!。。。。我沒事吖!呵呵呵~ 一切照樣,一切沒變啊!』Hoooo~~~~~~

上身完畢。

6 comments:

鳳凰藍 said...

果幅condom + plug 真係掂啊!ha ha ha

Sunshine said...

Condom 都准备好了?
Carrie leh?

How come no photo?

Heehee

:-P

Carrie said...

that's not funny.

梁巔巔 said...

Sunshine,

喂, 有些笑不可開. Okay?

And, 佢係好虔誠嘅基督徒吖~

No next time la.

Sunshine said...

Sorry,
please accept my sincere and humble apology.
:-(

梁巔巔 said...

Sunshine,

It's alright! ^^