Sunday, December 11, 2005


掛住媽咪~~~~~~~ 煮嘅飯~~~ 嘅相思病開始發作。。。。Woo~~~~~~ woo~~~~~~ 日日食 _ _ _ 、_ _ _ _ _ & 已經撈到冇嘢撈嘅 _ _ _,好辛苦啊~~~~~~~~~~

忍唔住叫外賣 Pizza。好彩問吓價 jar!Pizza H 大批超過 $100;而 Pizza B (以前嘅 Domino Pizza。而家改咗名叫 Pizza box。) 係 $110,但買一送一,即係兩個喎!仲記得打去問嘅時候嘅對話~

「請問你哋 oD 大 pizza 幾錢吖?」
「有セ啦、有 o物啦!加咁多款饀料就咁咁咁,加呢啲呢,就咁咁咁。。。。」

「有冇 oD正啲抵啲嘅套餐吖?Pizza H 差唔多 jar wor。」
「有 o架!嗱,加呢 oD呢啲,或者叫呢個再加呢 oD就抵 oD囉。」
「而且呢,我哋而家有優惠喎。就係買一個大批送多個大批 o架!!!!」

「一定要要兩個?!」
「當然唔係啦。一個都 okay o架。」
「Yo!Firm 一 firm 先~ 係兩個都只收 $110?」
「係喎。」

「唏!咁梗係兩個~ 落 order 唔佳!」

Wait!

Pizza 到咗!

想食 pizza 嘅話,Pizza B 啦~ Yo!

P.S. 頭先諗住捉住嗰位送外賣嘅哥哥話不如同你影番幅相 post 吓啦!點知我都未講話 post 喺邊,佢就好驚話:「做咩呀?」

跟住急急腳咁走。

。。。。都唔知驚セ?

8 comments:

Hyacinthus said...

巔巔: 我告訴你,上個月的中下旬,媽子老爸也是去了旅行,如你,家只得我,一個人,屋企連飯味都無,清晒家的公仔麵,就要買飯盒生捱,有時夜歸,也不想吃了,最慘係星期六日,哎,一日兩餐都覺得好辛苦,好掛住媽子的湯,老爸的菜,真的有點相思病!

我唔會$110買兩個Pizza,食到佢地返啦,都重有一個大,咁會嚇壞佢地 @@
好在我影左我煮既公仔麵為証, -___-!

好難想像假如我一個人住會變成點,哎 ~~~

你呢排都係好自為之啦 :)

ps. "跟住急急腳咁走" 係我都走啦...
"唔知驚セ?" 就係唔知所以驚囉...

梁巔巔 said...

其實都慣 o架啦.

不過今次唔知點解零舍苦啲嘅.

嘩, 兩個大 pizza 兩日幾就清晒啦!

妳咁細食?!!!??

"好難想像假如我一個人住會變成點,哎 ~~~"

妳識煮飯冇?

不過呢, 一個人真係冇セ心煮嘅!

"跟住急急腳咁走" 係我都走啦...
"唔知驚セ?" 就係唔知所以驚囉..."

嘿.......

Hyacinthus said...

"妳識煮飯冇?"

飯我當然曉得煮,一湯四餸又豈會難倒我? 不過呢, 一個人真係冇セ心煮嘅! 而家有老爸坐鎮, 我連米都不用洗,做女真係好 :)

梁巔巔 said...

"飯我當然曉得煮,一湯四餸又豈會難倒我?"

Really?!???

"而家有老爸坐鎮, 我連米都不用洗,做女真係好 :)"

-_-

咁有冇洗碗?

kam kam said...

"其實都慣 o架啦.
不過今次唔知點解零舍苦啲嘅."

梗係啦,原來依家有人陪,不過可惡既世貿令你良機盡失,所以咪咁苦囉!否則我諗你會請佢地去耐d旅行添!

咁得閒,練好d廚藝整野比Carrie食麻!

P.S.我都係有d懷疑巔巔整既水餃同炸醬麵係咪真係好得,你有無証人呀?

梁巔巔 said...

喺災難中......

史路比 said...

原來媽咪唔係度你就會發癲~~
係抵食不過好唔好食?

"唔知驚セ?" <== 一定係你當時個樣嚇瓜人啦.. 哈哈~ 佢真係醒目呢! ^^

梁巔巔 said...

唔, 個人認為好食過 Pizza H~

妳都快啲試吓啦.