Saturday, December 17, 2005



香港警察

撇開一向對這單位的偏見,今次世貿會議他們在面對當遊行示威已是家常便飯、民風強悍的南韓人,這班理應很尊重於其特別角色卻原來平時恃着法律授予其執法權力而態度囂張拔扈,更甚是執勤時得過且過的惡劣德行的香港警方,竟被南韓農民奪走其盾牌,而那群南韓人再平和地把那盾牌即場遞回給他們。。。。強弱懸殊表露無遺。可見他們原來是那麼的弱。平時面對香港自己人遊行示威時原來是那麼可恥的欺善怕惡。

垃圾

最近要自己倒垃圾,本人一向是促進經濟繁榮先鋒,看着一大袋又一大袋的垃圾投入25層高的垃圾糟內的通道,很有快感。

竟上了癮。

死得

商台真係。。。。一個朝代的衰落,從商台近兩年發生的連串事件可見端倪。

節目質素、安排時段、主持無水準都算了,竟然怪到將蘇絲黃這類超班 DJ 調去深宵,而空出來的黃金時段卻又是做投訴服務節目,COW!!!!有沒有攪錯!不如直情轉為24小時都係做這類節目罷啦。遲早死得!

5 comments:

Hyacinthus said...

"看着一大袋又一大袋的垃圾投入25層高的垃圾糟內的通道,很有快感。竟上了癮。"

-_____________________-!!!


倒垃圾同促進經濟繁榮有什麼關係?

梁巔巔 said...

妳真係吖~ 垃圾多即係用得多, 消費得多嘛. 咁仲唔係促進經濟繁榮吖?!

P.S. 妳冇去 Wan Chai or causeway Bay 嘛? 我估妳都冇 o架嘞, 仲留到言~

:P

Hyacinthus said...

下? 咁都得? @@
你一個人製造咁多垃圾,唔環保架,
間接增加他人的工作量哦...

謝謝你的留言,我無係Wan Chai or causeway Bay 出沒呀,咁既景況仲去?唔通為博上鏡咩,哎...

咿,巔巔,你有無份架?圍巢哦,搞運動哦,你強項哦....

梁巔巔 said...

"我無係Wan Chai or causeway Bay 出沒呀,咁既景況仲去?唔通為博上鏡咩,哎..."

我以為妳會去為啲南韓農民作法祈福.....

Hoooooo~~~~~~ :P

Hyacinthus said...

"我以為妳會去為啲南韓農民作法祈福....."

作法祈福? 哈哈,天氣太涷,我約左周公子茶聚,唔得閒呀,更何況我都唔識韓文,愛莫能助哦...