Tuesday, November 29, 2005


好介紹又嚟。

今次呢隻即食麵,有中文名嘞!叫「日之福字麵」。呢隻即食麵,好掂!冇攪錯嘅話,佢總共有3種口味~ 麻油原味、海鮮濃湯和蔬菜鷄湯。3種都好好食。啲湯底好濃冇欺場,麵質爽 & 彈牙,他媽~~~~ 的,有出面拉麵店 oD拉麵嘅水準呀!Woo~~~~~ 竟以即食麵姿態沖擊你嘅口感。

要特別一講嘅係,佢嘅「麻油原味」個人覺得竟然仲好食過「出前一丁」嗰隻!咁多年來終於有人做得出色過佢。不過,又係日本嘅。。。。唉。

我發現呢隻即食麵嗰時佢仲未喺電視賣廣告。

叻!

17 comments:

ChecheBee said...

noodles again?

haha : )

梁巔巔 said...

Bee,

係呢! ^~

妳鍾唔鍾意食即食麵?

程霜 said...

what is the sodium content per package (in mg)? keep in mind anything high in sodium is not good for you. :)

梁巔巔 said...

情霜,

多謝關心. So warm. :)

ChecheBee said...

me....AJFA

Against Junk Food Association XD

but i love 手打烏冬!!!

Carrie said...

程霜:唉‧‧‧咪係lor...

Ivor said...

o....where I can buy them? Park'N Wellcome or Jusco?

Ruth Tam said...

I loved instant noodle. When I was in Canada, always bought in box of 30. Usually finished 1 box every month. I remember there were somedays I had 3 noodles on the same day. It's always just plain noodle but I put in different kinds of source. It tastes great.
Don't eat a lot now becasue it's high calories.

梁巔巔 said...

ivor,

"千" 佳. ^~

Ruth,

"I loved instant noodle."

Heeee heeeee, yeah yeah~

"Don't eat a lot now becasue it's high calories."

Yes, I know...... ai...... Carrie 都唔比我食咁多! But I do! ^~

Hyacinthus said...

"Carrie 都唔比我食咁多! "
DinDin, 你可以收埋係鞋盒度,食個陣時不要那麼張揚咪得囉 :)但你要記住,咁樣做又俾人發現,會丙多兩錢重架 :)唔好話我教架

梁巔巔 said...

"你可以收埋係鞋盒度"

咁點食呀大佬?

Hyacinthus said...

"你可以收埋係鞋盒度"

最無可能的才是最安全的,你沒聽講過咩?
難道你以後都唔想吃?不是,應該說沒得吃?

梁巔巔 said...

"最無可能的才是最安全的,你沒聽講過咩?"

妳係古龍徒孫? ^~

"難道你以後都唔想吃?不是,應該說沒得吃?"

touch wood~~~~~~~~~~~

Hyacinthus said...

"妳係古龍徒孫? ^~"
你點知架? 我咪係食古不化的第廿八代徒孫囉...

"touch wood~~~~~~~~~~~ "

咪係囉,嗱,搵個靚仔既鞋盒,放些防腐劑,搵張床底放好d,咪個個都唔知囉,想吃時又隨手就有,記住哦?食時咪咁張揚,俾carrie丙時咪話我教咁無義氣就得啦 :P

梁巔巔 said...

"搵個靚仔既鞋盒,放些防腐劑,"

????

oD 即食麵已經有防腐劑咯噃!

"想吃時又隨手就有"

!!!!!!!!!! @@

妳唔係話張 oD已煮好的即食麵連 oD湯倒入個鞋盒度呀~~~~?

COW~~~~~~~~~~~ 掂食呀?

"俾carrie丙時咪話我教咁無義氣就得啦"

到時佢唔係炳我又食即食麵. 係炳我黐咗線!

Hyacinthus said...

"搵個靚仔既鞋盒,放些防腐劑,"
因為你放係多過一包嘛,小心點一定沒錯的,以防萬一嘛,小心小強哦...

"妳唔係話張 oD已煮好的即食麵連 oD湯倒入個鞋盒度呀~~~~?"
你點睇野架,我只係話放即食麵係鞋盒,想食時就拿一包啦,乜你有新食法咩,煮好的即食麵連D湯倒入個鞋盒度呀,我沒有這方面的經驗哦.好味嗎?...

"係炳我黐咗線!" 咪炳得少囉,花槍花槍~~

梁巔巔 said...

"乜你有新食法咩,煮好的即食麵連D湯倒入個鞋盒度呀,我沒有這方面的經驗哦.好味嗎?..."

呀哈哈哈~~~~~~~~~~~~~

過癮呀!!!!!!!!!!!

Hooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!