Sunday, September 04, 2005

一些點滴

小學同中學嘅時候我覺得有幾樣嘢好 high、好好玩、好記得仲好 enjoy 嘅~

  1. 開學第一日嗰種新鮮感。有一種 hoo!從頭嚟過、新的開始。由乾淨再污糟過~
  2. 估邊個係班主任。如果係個 "正" 嘅做,佢入嚟嗰時就:好嘢!但如果係個出名衰嗰個做呢,。。。。反應係前面嘅相反。
  3. 估邊科邊個教。但由於範圍細好多喎,冇估班主任嗰種快感咁 high!
  4. 考試前後嘅早放。比多oD時間我哋温習,我哋真係好識做嘅。去好多地方 "温書"!
  5. 派測驗及考試卷嘅嗰陣。如果嗰科大家成績好嘅。。。。就好啦;如果係衰咯喎,呵呵:"X,你40幾分 ja,我成30幾呀!";隔離附近嗰oD 就話 "好勁?我20幾都未出聲啦!挑!"; "嘩!你哋痴線 o架!咁高分嘅?我得10華幾 ja!"; "邊個夠我勁?!我得8分。" 大家喺度鬥低。明明應該唔開心都變開心!好 high 嘅真係!但曾經比個阿 Sir 話我哋冇咩廉恥。
  6. 抄功課。抄完要唔比 Missy 阿 Sir 睇出oD 功課係抄番嚟,就要抄得夠醒有技巧。過到骨嗰種快感好他~~~媽的爽!
  7. 唔駛講梗放假前嘅 holiday mood 啦!尤其是係oD放嚫就10幾日嗰oD。暑假就更加不在話吓。

你呢?你的美麗回憶可與我一樣?

5 comments:

程霜 said...

I guess you are coming from an all boy's school, am I correct? the attitude and life style are so similar to my high school days.

Will you feel proud to tell your audience which hi. school you grad from?

梁巔巔 said...

Ha~ Yes.

Will I feel pround to tell you guys which high school I grad. from? Haa~ My old school must be so glad to hear my declaration: I graduated from YCK.

程霜 said...

Yu Chun Keung in HMT?

梁巔巔 said...

HK

macy said...

哈!諗起都好爽.

1. 明明改短左條裙,都無俾訓導阿sir捉的快感.

2.一到lunch hour,鬥快執好d野,走人啦.啜番杯'思樂冰'

3.上完家政,梗有人埋黎問攞野食,我通常都唔俾,因為想拎番屋企俾阿ma食.有次,整加喱角,放左係書枱櫃桶,行開左(lunch),番黎唔見左喎.我一直唔知邊個做.直至下一堂,上上吓堂,有個男同學流鼻血,佢忍唔住話,"may,你d加喱角好熱氣吖!!" ^_^

4. 小息&lunch呢係library,唔係勤力,係嘆冷氣.

5. 抄功課的技巧當然係精彩啦.

6. 學校旅行&謝師宴,有咁靚著咁靚

7. 上課吃糖&bubble gum又唔會俾阿sir missy知道

8. 見到靚仔的師兄...^_~

9. 我小學&中學都是長頭髮,總係成日俾男同學拉我的馬尾&孖辮,都唔知有咩咁好玩?!

10. 俾人打手拍,我係乖學生,只係有一次俾阿sir屈,所以打左一次手拍咁大把.

11. 去完陸運會及水運會,可以同同學去街玩,平時唔準架.