Sunday, September 04, 2005

Get Tough With Life




呢派又見到oD學生哥哥姐姐番學個樣~ hee heeee,好過癮好Q!尤其是oD小學生,着住件校服揹住個同佢自己唔成正比嘅大書包,但竟然仲能夠嘻嘻哈哈紥紥跳噃。Yo!嗰種生命力真係同曱甴有得 fight!每次見到oD細路,我都會不期然同自己講:"你睇,世界仲係有彩色 o架噃!"

提到曱甴,諗起前幾晚坐喺 "梳化" 查緊字典嘅時候,忽然出現一隻 size 一般嘅貨色,見到後梗係即刻 take action 起身做嘢啦。於是就拎咗幾張廁紙整一叠厚嘢諗住 "噤" 死佢 (點解唔用腳?因為我有潔癖嘛。如果踩死咗佢,咁咪要自己落手落腳去洗鞋?!)。嘩,足足狙擊 "噤" 咗六、七吓先得手。跟住就連張 tissue 掟落廁所,然後順便小便慶功滿意一吓先沖水啦。點知勁呀,隻老兄竟然躝番上去張已濕咗嘅廁紙上層。。。。仲未死晒喎!強到吖。。。。

結果我最後冇沖到水。我對住佢話,唉,睇你造化啦。

連一隻曱甴也都如此為生命而去拼到最後,我哋做人嘅又何以堪?!又怎能輕易放棄自己。

http://spazioweb.inwind.it/lionluca/mp3/Rocky_IV_Training_Montage.mp3 (Music: Rocky IV~ Training Montage)

1 comment:

macy said...

嘩!睇咁耐,呢篇最恐怖...

曱甴用手"噤" (雖然有tissue),然後仲要唔死...驚驚