Friday, September 30, 2005

文化溝女歌

留步喂留步求你暫留步
甜甜嘅姐姐稍稍留步
姐姐吖你趕路呀
哎唷哎唷請息怒 我愛妳愛到似蜜露

走出一隻小花兔
原來穿花布呢
姐姐本來一身雪白
你猜我點知道

就讓小生親身陪罪
今天作東道姐姐看你多纖弱
你要多進補
此間小菜多鲜美
字號相當老
解解飢渴當急務
請容我效勞
哎唷哎唷 女人不補好易老











留步喂留步 前去便無路
甜甜嘅姐姐稍稍留步
姐姐你走錯路
應該轉去東北面
喂我作向導啦

轉彎經過幾間舖咋
就是我茅蘆
今天適逢雙喜日
我媽要娶新抱
留步喂留步 我肯犧牲將妳娶


關聖佑作曲 盧國沾填詞





2 comments:

Xavier said...

我剩系覺得第一個女仔系在southparth裏便的人物,其餘就人個都唔識勒。

梁巔巔 said...

Heee~ 都好嘢, 估中一個.

另外一個係國內演員王菁華. 索!
http://victorvictor.blogspot.com/2005/08/blog-post_112487636364034746.html

而嗰幅性感牛仔女郎只係一般圖畫, 冇來頭的.