Monday, February 04, 2013

糖衣軟毒

細路仔嘅時候,其中一個玩意兒就係角色扮演 (唔似而家啲 o靚 o驚剩係識戇鳩鳩對住部電腦),嗰陣時,好鍾意扮西部牛仔,逼阿妹扮男人紅蕃。因為,嗰時覺得,牛仔好型,紅蕃好 o騎哩;最重要係,牛仔係忠嘅,紅蕃,壞蛋嚟!

最近喺有線舊英文片台又再睇見西部牛仔片,嘩,講到啲牛仔幾咁英,oD紅蕃幾咁麻煩,成日對付啲牛仔。

長大咗先知,嘿,原來,啲牛仔先係壞人,先係侵略者。極勁 (毒) 國民教育。

盡在不言中~

寫在後面:

嗰時角色扮演仲有扮動物。好記得我同乾哥哥、乾弟弟、妹、鄰居佢哋一齊扮豹 (唔知點解唔扮獅子老虎同其他)。。。。

仲有一齊扮中國殭屍。

7 comments:

Anonymous said...

咩呀, 細個果陣係最有權威既做紅蕃, 佢地先至係首領!牛仔唔入流.

我同癲癲可能真係有代溝啦.

the inner space said...

白人妖魔化美洲的土著,
打完紅番就打墨西哥佬。
如今也是這樣對付中國,
歐美日本亡華之心未死!

Anonymous said...

癲癲,好彩你唔癲得晒呀!大個咗仲識分析!

Anonymous said...

大左先發覺,紅蕃裝束型好多!
Joyce

Anonymous said...

巔巔,幾時約你最愛出來?
Joyce

梁巔巔 said...

匿名一: 你/ 妳肯定細我十 Q 幾年~

Anyway, welcome here!

Space 兄: 我都唔明點啲爬街國係要攪 China 嘅!

中國, 唔計元, 清, 統一咗就算 ga la!

匿名二: 我一向醉中清醒喎~

Joyce: 妳下次著紅蕃裝出嚟! 我著牛仔喎~ X~

幾時? ..... 收埋 ^~! 遲啲 la!

Ruth said...

In one comedic acting class, we were asked to "be" an animal, no to pretend to be an animal. Then, convert this animal into a character. That was really funny.