Wednesday, January 30, 2013

身體健康!



前幾日隻左腳 (嚴格嚟講係左下半邊) 突然惡化,直頭唔單只行唔到,就連坐喺度都唔再掂。

嗰隻痛。。。。嗯,痛,有好多種,有啲即使係幾痛,都忍到嘅。但有啲呢,好似我而家呢隻咁,超級勁怪麻「寃」痛,我真係投晒投!

前日惡劣到我差啲啲,god,只係啲啲,成個人瞓喺中環心臟地帶。

千辛萬苦好不容易番到屋企,食醫生開嘅重藥,嗰日劣況總算解決。

真真正正知驚!

今日開始做物理治療,做完後,明顯鬆咗好多。個物理治療師話正常做五至七次應該可以。好彩,佢同我個專科醫生都認為情況還未去到要開刀的 X 級狀況。有理由相信透過食藥、物理治療同完全糾正番日常姿勢就可以。

我兩個問晒,咁,呢段期間,可唔可以造愛咖?!哈哈!佢哋兩位嘅答案都不約而同一樣:「可以!但最好要採用某啲姿勢囉。」(下刪數百字)

;P

身體健康,原來真係好緊要!四十歲先知。

8 comments:

Anonymous said...

巔巔,有無事呀?死得未呀?hee等你女友担心下先!

Ruth said...

Take care!

樂遊 said...

唔知針灸有無用?

你搞咩野最重要的幾百字刪左去呀!!

another anonymous said...

躺在床上,
綁着上身,
綁着下身,
用機器拉,
拉拉拉拉,
拉拉拉拉,
。。。。。。。。。

Anonymous said...

駛唔駛畫公仔畫到出腸呀
估都估到啦
佢呻咗成年架喇

新鮮人 said...

痛成咁仲掛住搞野,
真係服左你,
好好保重呀,
四十其實仲好後生喳,
咪搞到七老八十咁啦,
唔理自己 都要理下條女啦,
唔健康d,注意飲食,運動,
唔通要人嫁左你幫你推輪椅咩?
我講得arm 唔 arm 先?

梁巔巔 said...

匿名一: ......

Ruth 姐姐: ^^

樂遊兄: 我嗰個物理治療師有一部份用中醫嘅針灸咖!

"你搞咩野最重要的幾百字刪左去呀!!" <--- 笑到我吖!!!!! XDDDDD

匿名二: 又知嘅! 你/ 妳做過喎!

另, 點解 click 你/ 妳個名, 會去番我自己度?!

匿名三: ?

梁巔巔 said...

新鮮兄: 哈哈哈哈!

多謝關心! :)