Tuesday, January 22, 2013

中藥頌



放心~ 今次「中藥頌」唔係講「嗰樣」嘢。

唔明點解啲人會咁驚咁憎飲中藥?!其實,中藥,好好飲!

唔知點解,由細到大,都對有中藥味嘅嘢情有獨鍾。近乎癖好。所以,但凡有中藥味嘅食物我都視之如飴。好似中藥羊肉煲呀,中藥虱目魚湯呀,中藥豬骨煲呀咁,全部我都好!

即使圖中呢煲醫傷風感冒嘅中藥咁,well,我都好鍾意!

嘩!「浸」味似十足好似 oD補湯咁,heeee heee,又濃又杰,正呀!

嗗碌嗗碌。。。。好飲好味!!!!!

嗯。。。。hummm。。。。好多嘢,在乎您一開始,天生嘅,點睇~

6 comments:

Anonymous said...

又病???/!!!

Anonymous said...

哎吔, 算啦, 我都作感冒!!

新鮮人 said...

中藥。。。
有必要我飲 ,
又杰又濃我至怕,
全部俾哂你 ,
謝謝。

梁巔巔 said...

匿名一號: 係. 最近唔知做乜 Q!

匿名二號: 保重啊!

新鮮兄: 俾晒我!? 唔會多謝你! :p

Ruth said...

Never try Chinese medicine. Looks difficult to swallow.

梁巔巔 said...

Ruth 姐姐: 試試吧. :)