Friday, January 18, 2013

大少之患

阿媽講嘅嘢,未必啱晒。但係有啲呢,起碼有啲,唔會點您 (天下間最愛您只有媽咪一人),係對嘅!

我媽咪,成日叫我啲姿勢唔好咁衰。我 oD姿勢點衰呀,well,其實都唔係衰,係坐嗰陣時,成個人好似冇腰骨咁攤喺張櫈或者梳化度,似大少大爺囉 (見圖)。

同 o埋,平時我坐喺啲冇靠背嘅櫈,都會好「寒背」,「寒背」到,好似駝背咁。。。。

媽咪話過我 n 咁多次。

唉。。。。日子有功,又嚴重缺少運動,再加上頗肥。。。。不久前我終於出事。

點呢?就係左腳先開始麻麻痺痺地,漸漸,越來越痺,越來越麻,變到好多時由臀部到大腿背部乃至小腿到腳板底都好似畀冰水淋畀火燒咁,再不單只係麻同痺,仲非常「冤痛」tim!連只係企喺度都唔掂!攪到行路「兀吓兀吓」,所有行動以慢鏡頭進行。您哋知啦,我急性子急先鋒嚟 ga 嘛,又狂燥,乜都要快,所以,可想而知,我係幾咁辛苦痛苦!

好驚驚!

睇過醫生,醫生話冇得攪,跟一世!但可以透過物理治療攪。好麻煩!

過去兩個幾禮拜,我無論坐、行、企,都好似關公咁,到到而家,託賴,好咗好多!阿彌陀佛!媽咪講得啱,姿勢好緊要!

遲啲仲要返台灣,好彩!唔係嘅話,唔知點算!

大幸!

謝謝上天!

11 comments:

樂遊 said...

是不是坐骨神經痛?

這些事真係手尾長
人少運動,肌肉力量容易不足,年紀一大,身體開始退化,就會好煩

Anonymous said...

唔係喎 睇D張你企得好直架噃

梁巔巔 said...

樂遊兄: 係. 好彩未係嚴重. 醫生建議游水可以醫得掂.

匿名: 你係我朋友?

你幾時睇過我啲相呀?

樂遊 said...

其實,hea坐姿係好傷腰的。特別是我們不是專業運動員,好少神心和有系統地訓練腰部的深層肌肉。我這六七年都勤跑步,但我懷疑我有一段時間都有坐骨神經問題。就是「由臀部到大腿背部」麻麻「冤冤」,小小痛,批賴,應該不算嚴重(起碼我照舊跑步)。這幾年好彩沒有了,記憶中是冬天較嚴重。我聽過嚴重的搞到辭埋份工打理,行都有問題。

梁巔巔 said...

你有勤做運動都有?! 我真係走唔甩!

唔單止行同企, 嚴重嘅時候, 就連坐都唔掂!

真係好彩我呢鑊衰處未係最衰!

Ruth Tam said...

How is it now? Take care!

Anonymous said...

個徵狀我都有啊!d人睇我好YOUNG, 但我d手腳關節厄唔到自己.

新鮮人 said...

君子坐立均需端正,
祝早日康復!

梁巔巔 said...

Ruth 姐姐: 多謝! 雖然手尾長, 但慶幸有好轉.

匿名: 小心. 有緣介紹個隱世神醫畀你/妳.

新鮮兄: 多謝! ^^

君子? Well... 一半. ^~

Anonymous said...

呢度相遇仲唔係有緣咩

呢度寫多個字好難咩

梁巔巔 said...

天使 IDA 盈健坊