Wednesday, January 16, 2013

續寫這緣

有不少東西要寫、要記、要評、要罵、要 X~

。。。。

這陣子都幾嬾寫 Blog,原因,不是因為嬾病,也不是因為醉臥溫柔鄉,掛住拍拖 (以前都日日寫咖啦!),而是,我個腦。。。。

我個腦。。。。唔係生瘤。只係有點事。。。。想用來空白。意思即是,抖得就抖,正所謂「腦輕鬆」。咦,寫 Blog 寫嘢不是我所至好嗎?係,寫 Blog 寫嘢是我所至好,只不過,個腦想用在儲電方面多點囉。正衰腦~

「即係嬾啦!」A~ 又不等於噃!大家可不知道,踏入2013年,噓,我有一系列一連串大工程大 Project 要連續進行,基本上要攪兩年,而這個「玫瑰園」,所涉及的範疇又廣大而細緻,不單只腦呀,身、心、腦都已處在開 Turbo 開戰狀態,所以,嗯,Blog,不是不寫,而是隨緣隨 mood 而寫吧。

我仍然好愛 Blog。我仍然好愛呢度。

寫在後面:

「你很久沒寫 Blog 了!!」。。。。她竟然鼓勵我要多寫 Blog,多點打理這裡!哈,從沒有一個「她」會如此跟我說的。

更奇妙係,她 whatsapp 我說這句話的時候,我在寫這篇呢。

真抵死。真特別。

5 comments:

樂遊 said...

一日有梁振英,一日有野X,所以休息好,唔洗急

Anonymous said...

以為你被愛情浸死咗添!
係啦,好好腦輕鬆,大把野等你X!
Joyce

Anonymous said...

因為上一個她BLOG仍未面世呀嘛

Anonymous said...

樂遊, 起多D公屋唔好咩, 我嫌佢起得少! 佢唔提人口政策, 失策!

梁巔巔 said...

樂遊兄: 哈! 冇錯!

Joyce: 但我已做咗昏君.... ^~

匿名一: 吓?! 我寫咗8年 Blog 喇噃!

匿名二: 成份嘢~ 超級垃圾~