Friday, November 02, 2012

巔巔進化論



Heeee heee heee!

大家睇吓呢幅相。

您哋冇睇錯!呢部係最近熱到爆燈 Heat 到十彩嘅三星 Note2 Lte!

用家~ 係我。竟然係我 Victor Liang 梁巔巔。

一直用開上一代手提電話嘅我,一直都鍾情於「他」。現在,竟然轉!用智能電話,絕對唔出奇,亦唔需要大驚小怪。之不過,係我喎!!!。。。。大家 get 到啦!

點解會咁嘅?!!?點解嘅點解呀??!箇中玄機,大家明白!

另外,heeeeeee heeee,以後大家再睇我寫嘅食評,唔會再話文相不襯啦!

補充:一係唔出,能力範圍之內,要出,就整部最好。愛亦一樣。遇到一個精彩,一定去到盡。冇中間。

當然,唔好嚇親人,千祈!

5 comments:

浪子m: said...

人類總是犯錯重複錯誤

樂遊 said...

其實note2和note2 lite有甚麼分別?

另外,我用緊galaxy s2,今年4月入手(6月出 s3 ><)
音響不佳,接收遜於nokia的老爺機,易hand機......不過我一直對 note有興趣,因為可當成電子書reader

用了一個月,有點後悔唔試下sony,有朋友話sony ok。我亦想過換nokia lumia。我心中仍覺nokia係最好

Anonymous said...

點解你地一個二個都咁鍾意食, 而且叻到寫埋食評既呢, 唔係人人得架, 呢個都要講消費能力架喎.

同埋, 巔巔你唔驚肥咩? 自愛D好喎.

梁巔巔 said...

m: 呢部嘢, 冇毛病喎. 仲好好用. 講真, 買機呢樣嘢, 好講手神.

Apple iphone 咪一樣有人瀨嘢~

樂遊兄: 好似 note2 lte 可以4G.

我有朋友用 S2, 好得喎.

同我一樣出 note2 lte 啦! 好正!

匿名: 我好 fit!

Anonymous said...

如無意外, 我相信我會有超過95歲的命, 我已經稔緊我而家應該點樣為我以後既生活和埋身體喇做預準喇.