Tuesday, September 18, 2012

的士之快感



近日不知何故,彷彿患了甚麼怪病隱疾 (就讓我「賴」吧~),即使睡得不錯,早上起床那刻往往難如登天。

當然,到最後仍然成功爬起床,但還要梳洗的我,若不乘的士,肯定遲到。

的士,對「他」,hummmm,又愛又恨。

恨,很簡單,當然是由於「他」的貴。真的好貴!頂!

愛,除快捷方便舒服,我最愛「他」彷似瞬間空間移位的感覺!

舉例 (以最「敏」情況),十時要返到公司,我差不多接近九時二十分才起到床,姿姿整整梳洗一輪,九時四十五才出到門。

一出大堂,順利截的,上車。如果交通暢順,沒塞車,那麼十時正就剛好回到公司!

十五分鐘前才仍在家,不一會,已閃電從薄扶林抵達灣仔,那體會到人生幻化的快感,他媽~~~~~ 的半夢半醒的 High!

18 comments:

Anonymous said...

開頭完全冇 Feel 咖,而佢對我好好又幫我撐我,攪攪下,我由感激到感動,由感動到好感,加上佢啲剛強氣質男人味又攞命,所以,再由好感到想以身相報 (呵呵呵!)。。。。咁,就鑄成大錯!!妖!

唉,雖然衰咗,但我呢啲生命曱甴,Never Say Die!

真係曾經幾鍾意咖!真係瓜得好慘嘅呢!

P.S. 既然係生命曱甴, 我會再接再勵架喇, 起碼將我仲未講既說話講出黎, 死咗先算!

梁巔巔 said...

Heeee heeee! ^~

Anonymous said...

巔巔, 如果你愛上一個有夫之婦, 而對方又喜歡了你, 你知道亦親眼看見他們夫妻是感情淡薄有名無實的一對的話, 你會怎麼做呢?

梁巔巔 said...

又係妳 JY?!

Anonymous said...

你理得我係邊個呀

係你話自己係"聖人"我先至問你咋

梁巔巔 said...

挑~

......

咦!..... 咪住..... 唔通妳係.....

梁巔巔 said...

"P.S. 既然係生命曱甴, 我會再接再勵架喇, 起碼將我仲未講既說話講出黎, 死咗先算!"<--- 死得仲加慘咁點算好?!???!!!?!

Anonymous said...

我想講既係
因為佢既出現
我將一只纏擾咗我十年既生命曱甴撇掉咗
而且令佢好淒慘
我就好安樂
成個人鬆綁哂
所以我, 無論如何, 都對佢講一聲多謝
同埋
希望佢未來生活愉快
做人要坦蕩D
有信心D
凡事從良心出發
唔好理咁多無謂既面子問題
來日方長
仲可以創造美好生活
唔好抑志鬱心
AU出病來


以上說話又何來會令我死得更慘呀

梁巔巔 said...

?

Anyway, 恭喜晒你! 齊歡暢, 同慶賀! :)

另,

"以上說話又何來會令我死得更慘呀"

我講我自己喎!

Anonymous said...

梁巔, 我祝你早日找到個襯配得起你的如花美眷!

梁巔巔 said...

兄台, 多謝.

另, 我們是否相識?

Anonymous said...

毫不認識

梁巔巔 said...

:)

"巔巔, 如果你愛上一個有夫之婦, 而對方又喜歡了你, 你知道亦親眼看見他們夫妻是感情淡薄有名無實的一對的話, 你會怎麼做呢?"

我三不溝之一就係有夫之婦唔溝.

如果我係你, 等佢離咗婚先繼續.

不過, 唉, 感情嘅嘢, 好難控制. 我都明.

兄台, 我也衷心祝福你, 早日心想事成, 有情人終成眷屬.

Anonymous said...

但要講的說話總該要講的, 正如XXX, 我當年想講的話都一一講出了, 我也為此如釋重負了.

對於那些躁鬱症的人來說真的今日唔知聽日事, 我怕到時想講都沒得講呀.

為什麼我總是會喜歡一些非常病態的人呢.

梁巔巔 said...

你敢愛敢做.

佢有自毀傾向?

你條命.......

珍重!

:)

Anonymous said...

佢位高權重, 但係就控制唔到情緒, 郁D都神經丐兮兮的, 又經常大大聲粗口爛舌鬧人, 唔顧身份又唔顧人地感受. 本來呢D人極乞人憎, 唔扺可憐. 當我見過佢事後好努力咁同D下屬想修補關係, 而又不得要領的時候, 我就開始為他難過. 他連食飯都要下屬陪同, 永遠扮着大佬既角色, 宜家冇咗職位就乜嘢都唔係, 這人太自我中心了, 人走茶涼, 他大概也沒有交心好友, 想到他的孤獨(唯一令他上心的女兒卻是徹底的男性傾向), 我想, 至少給他寫幾句正面和鼓勵的說話.

Anonymous said...

算了吧.其實, 是我需要找個人傾吐心事.

梁巔巔 said...

隨時歡迎.

Take care.

:)