Wednesday, August 22, 2012

有冇人記得?

我呢一輩七字堆,同之前嘅,應該唔會唔記得「大大」呀、「大丸」呀、「龍子行」呀同「松板屋」呀呢啲已消失 (被淘汰?) 嘅上一代百貨公司。係嘛?

有幾多,能夠到而家仲仍然存在? 好似以上嗰啲大嘢都頂唔到,細嘅仲有得剩? 

記憶好奇怪,唔知點解好記得兩間細嘅衣物服裝店個名。呢兩間都係喺我小學四年級之前見過。

 一間叫「山打」。賣鞋嘅。記憶中當年應該位於中環。同 o埋,好似幾出名下。 

另一間叫「三蕃市」。賣衣服嘅。店舖位置唔記得咯。但好記得佢個膠袋有幾個紅蕃大頭樣。 

呢兩間,我都未幫襯過。

您哋有印象嘛?

9 comments:

The Inner Space said...

山打皮鞋喺萬宜大厦,萬宜1999年重建,唔喺好耐啫!

咁你記得“蘭香室”和“安樂園”冇?

梁巔巔 said...

萬宜1999年重建, 我知! 但山打皮鞋舖喎! 仲有?!

“蘭香室” 和“安樂園”? 冇噃!

樂遊 said...

山打鞋幾出名的。 小時候曾路過。很多年的步陞在深水步仍有店子(早前行經還在),據說是蘇絲黃家族所有的。三蕃市就未聽過。

我印象中龍子行與大丸等是唔同level的,有點近連卡佛。
以我小朋友認知,卡士由高至低是:
龍子行>>松版屋>>大丸>>大大

the inner space said...

我沒有記錯啊!

網上找到:
「安樂園「雪糕在現時環球大廈隔離嗰座「安樂園大廈」就係做雪糕既,中環萬宜大廈向電車路方向有間「山打皮鞋」。

中環舊萬宜大廈電車路一角蘭香室的咖啡香和蛋撻香是老中環人難忘的集體回憶。天天下午,門前買蛋撻的人龍更是中環的風情畫。山打鞋店好似係萬宜大廈另一角,貴野o黎!《《

新鮮人 said...

你講那兩間都未聽過,
可能因為我係新界仔,
細個都未去過九龍,港島,
所以完全無認識。

至於大大,松板屋,三越等都有聽過,
仲有裕華,中橋等等,
大百貨公司
未去過都聽過呀。

the inner space said...

我的母校就在附近所以由小學到中學大學預科都是到中環溜達溜達咁多年想唔識唔知都好難嚕!點知到出來打工又返翻中環夾夾埋十幾二十年都是中環中環,中環的變遷也是我的部份歷史了!

the inner space said...

巔巔兄對中環都好熟識,但從未在文華男廁撞見,真是無緣!!!

梁巔巔 said...

樂遊兄: ! 步陞反而未聽過!

係呀! 記得龍子行係似連卡彿!

"龍子行>>松版屋>>大丸>>大大" ---> 冇錯! 100分!

Space 兄: 係嘞! 我記得喇! 係喺電車路嗰邊! 記番起! Thanks!

咦, 你係聖保羅男女 or 聖若瑟?

唏! 撞見都唔知你乜樣 la!

新鮮兄: 三越係後期啲咖喇!

你提到裕華, 令我想起佐敦總店以前嘅嘢. 記得有一層, 有海陸空嘢味賣!

Anonymous said...

點解INNER SPACE未喺文華既男廁撞過巔巔既呢唔通巔巔係用女廁既咩