Monday, August 20, 2012

平靚正眼鏡店

Dooo!!!!Dooo!!Doo!! Doo!!! Doooo!!!!好介紹又嚟!

百物飛升騰貴!人工加幅又追唔上通脹!唔計供樓交租水電煤,其餘好惡頂嘅食飯同交通冇得慳!只好畫量喺其他地方省一省!慳得幾多得幾多!

今次好介紹係買必須品之一嘅地方~ 眼鏡舖。

呢個地方,叫「眼鏡XX工場」。呢間眼鏡店,有唔少劣評,但我幫襯咗成五、六年,配咗成十幾廿副眼鏡,都冇唔妥。呢間嘢嘅價錢,平均比「99」同「亮X點」平成四、五百蚊!!好似一副普通框 + 百零二百度近視 + 不反光鏡 + 色,都係四百零五百蚊左右!其他嗰兩間,只係鏡,「亮X點」要成六百幾!「99」要千幾 tim!!!!

嗱,我去配冇問題,唔代表您冇咖喎!睇醫生都要講醫緣;識人做朋友要講眼緣;拍拖結婚要講更多緣啦!所以,有問題唔好鬧我呀!

12 comments:

el el said...

咁查實間野o係邊呢?

新鮮人 said...

現在帶着的就是xx工場的,
質數價錢都麻麻,
只可以說嘴和她不夾,
而且她們的服務態度愈來愈差,
我的那間是在觀塘的,
以後都不會再去!

梁巔巔 said...

el el: "眼鏡直銷工場", 觀塘有, 沙田有, 旺角有, CWB又有. 我去開CWB嗰間.

新鮮兄: Why? 名牌都比出面其他平好多喎!

你下次試下去CWB嗰間.

梁巔巔 said...

補充: 我星期日上午先又配咗幅!

Anonymous said...

shi lao hwa de ma

梁巔巔 said...



寫中文字啦!

imak said...

講到購物, 我反建議返你: 上淘寶買老翻框, 香港工場配鏡片!

梁巔巔 said...

絕!

新鮮人 said...

同街鋪比就比平 ,
同其他樓上鋪比一點都唔平 ,
最大問題係態度,
上去問下自己係佢地度配的全視鏡係咪有問題,
答唔到兼黑口黑面
食左屎咁咁,
我話過點都唔會再幫襯佢的。

梁巔巔 said...

話畀我知! 他樓上鋪! 我要!

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

如果驗眼要錢嗎??
如果換鏡片around幾多?