Tuesday, July 17, 2012

轉口味



粥、粉、麵、飯,人體黑洞嘅我,全部啱!

平時,我哋好少餐餐粥咖,而餐餐粉、麵、飯就多的是。撇開食飯唔計,食麵當三餐我都無任歡迎。湯麵撈麵都鍾意。

不過,最近唔知點解,對麵有種膩同滯嘅感覺。因為天氣熱?但我連食撈麵都有呢種好 Heavy 嘅厭惡感噃!

反而,河粉呢,同一向忽視咗嘅米粉同粉絲,就坐正喎。尤其是乾或濕炒河粉、麻油魚露撈米、涼伴粉絲,更係近期寵幸至愛。

湯類嘅,南記嘅酸辣湯底米線簡直一絕!要大腸做伴,直情棒上棒!(Well well well。。。。好似都好 Heavy 吓。。。。)

圖片來源~ http://travel.yoho.hk/2012/0615/article_5152.html

8 comments:

the inner space said...

粥粉麵飯之外,
還有飽餃湯羹,
都是一般普通,
中國人的食制。

s-pig said...

南記大腸小鍋米線,正呀!

新鮮人 said...

夏天無謂口,
我愛日式冷麵,
超正。

梁巔巔 said...

Space 兄: 包類難代替麵飯地位呀.

s-pig: 果然同道!

新鮮兄: 係! 真係會開胃 oD!

舞了 said...

夏天冇胃口, 一片小麥方包都唔要塗醬, 覺得好heavy. 不過, 人還是一樣周身肥肉.

梁巔巔 said...

慘咯~~~~~~~~

bittermelon said...

"南記嘅酸辣湯底米線簡直一絕" x2

梁巔巔 said...

:)