Monday, July 02, 2012

強!香港人,我們做了應該要做的事!


2003年七月一號,超過五十萬人上街怒吼爭取。九年後嘅2012年七月一號,再有不少於當年數目嘅有血性同胞走出來說不!

一個地方,如果冇問題,會咁?!

唔駛,冇嘢好講啦!

香港、香港這一代、香港的下一代,靠今天的我們喇!而至少,七月一號的昨天,我們做了應該要做的事!

Victory

補充:香港公安警犬真係可笑!牠們公佈七一遊行人數為五萬幾人 (狗龜,講大話都唔好咁 Q 離譜咁乸冇級數!!!!畀人笑撚死咖咋戇鳩鳩)!!!

另外,又喺尋日傍晚阿支阿 jor 摩洛哥發表呼籲,吠話由於中環金鐘之遊行人數眾多,所以,希望市民盡量唔好去附近觀賞煙花! 

真係,黐撚線低鳩能!喂,第一,有眼睇嘅都知道今年七一唔只五萬幾人啦!第二,每次睇煙花嘅市民都起碼成十幾廿萬人咖啦!公安警犬你一方面又話遊行人數五萬幾,另一方面又話由於人數太多叫人唔好去睇煙花,痴膠到十彩!公安警犬,你哋唔係當香港市民無知戇鳩呀?!

以上如此行為,無知兼戇鳩嘅,係你哋呀!公安警犬天閹龜混合物。

3 comments:

imak said...

作為一個低收入中產無知婦孺的我, 不懂政治, 也不認得佢地邊個打邊個, 誠信什麼也不曉得, 總之做事要result oriented. just like clinton, 佢有什麼缺失都唔關我事, 胡總其實知唔知咁多人上街係為左乜? 為普選? 純為攪事? 反CY? 都只是一個表像罷了. 為的只是阿爺派來的走狗都攪唔好香港! 我要求好低, 教育和老人福利先攪好, 唔該!!

the inner space said...

Victor兄寫VICTORY至啱囉!

梁巔巔 said...

imak: 唏, 妳起碼中產 la!

咪係咯! 咩都攪唔好攪唔掂, 自己又闊佬懶理..... 一個貪呢樣貪嗰樣, 一個講大話當講真話.... 唔慶就奇!

"教育和老人福利先攪好, 唔該!!"

仲有, 每人一萬唔該!

Space 兄: :)