Friday, June 29, 2012

o胡~~~ o胡~~ o胡~~~~~~ 輸了。。。。


德國輸了。

又敗在意大利腳下。。。。

唉~ 哭波喪中。。。。

25 comments:

the inner space said...

巔巔兄:
讓我不幸而言中
今屆德國隊主力
多在拜仁慕尼克
拜仁入歐聯決賽
球員搏到傷疲累
相反意大利隊員
較多能休養生息
此消彼長情況下
雖德國闘志可嘉
可惜再功虧一簣

樂遊 said...

算啦,德國勝,可能今日歐元就解體。
現在輸了......應該最旱下星期才解體。

舞了 said...

woowoowoo意大利ying了啦

梁巔巔 said...

罷買意大利貨!

舞了 said...

乜德國有女人中意既貨咩?

梁巔巔 said...

黛安芬

舞了 said...

巔巔我應該怎樣做好呢
現在的感覺很虛無
前路茫茫呀

我一時感觸呀

梁巔巔 said...

妳成 Q 日都咩 ga la!

搵番個男朋友囉~

舞了 said...

:)

梁巔巔 said...

嘩!...... 妳做乜笑?!

舞了 said...

因為你肯為我的幸福着想囉
我十分感激
所以回報一笑

梁巔巔 said...

喂, 我唔係梁享南呀大佬!

舞了 said...

巔巔點解你仲記得呢個無關痛癢既人既名O既

作為你既讀者 你個BLOG入面出現過既人名我都唔記得啦

梁巔巔 said...

til~ 妳成日提吖嘛~

舞了 said...

幾時有? 癲癲, 你又講大話啦. 你咁惡, 我邊度仲敢提佢個名呀

梁巔巔 said...

喂, 妳咪攪到好似我鍾意妳咁......

舞了 said...

咩呀, 我話, 因為你咁好似極度討厭人講梁享南, 所以我才不在你的BLOG度提佢咋喎

如果巔巔就係果個肥佬, 你以為又有人中意你咩.

梁巔巔 said...

挑~

舞了 said...

OH, 崩口人忌崩口碗, so sorry 囉

梁巔巔 said...

舞了 said...

就係肥佬咁簡單囉

s-pig said...

冇野好講,優勝劣敗,場波,的確係意大利踢得好d,不過,我都會罷食意粉同pizza,以表達我既傷心同不滿!!

梁巔巔 said...

"不過,我都會罷食意粉同pizza,以表達我既傷心同不滿!!"

有性格! 我鍾意!

舞了 said...

哼我會再接再勵

梁巔巔 said...