Wednesday, June 27, 2012

公平

狼振英係衰,係毒,係打橫嚟!佢係抵插!抵 Q 死!

但係,超特級仆街~「曾狗 Cheap 曾」同樣打橫嚟!同樣係抵插!同樣抵 Q 死喎!而且,呢條厚包皮撚分分鐘更陰更該 X!

狼振英,「曾狗 Cheap 曾」,其仆街程度、小人程度、厚顏程度、無恥指數、抵 X 指標、打靶都嫌未夠要拎去閹先夠喉地步,真係一剛一柔嘅正一撚頭代表!!!!!!

之不過,點解,點解啲人好似憎狼振英比憎「曾狗 Cheap 曾」多好多咁嘅?!喂,「曾狗 Cheap 曾」過去七年實實在在已經做咗一連串貪婪腐敗禍港害民嘅事,仲要到依家都唔知衰唔識收繼續貪繼續「納」,點解啲人好似唔多反佢咁嘅?!

我哋要畀啲 color 狼振英睇!之但係,另外,我哋亦都唔可以放過香港第一無恥偽基督假君子含撚人~「曾狗 Cheap 曾」!

iCaC,做嘢啦!衛香江,保聲譽啊!

香港人,爭氣啊!!!!!!

5 comments:

imak said...

71 會參與嗎?

新鮮人 said...

唉~~~

舞了 said...

我希望我喜歡的人過而能改

the inner space said...

您出來選我投票給您!

梁巔巔 said...

imak: 會.

另, 天助群奸! 七一天氣據聞會好差! X!

新鮮兄: 無奈~

JY: ?

Space 兄: 多謝支持! 我會積極考慮!