Sunday, June 24, 2012

英意戰前談

聽日凌晨嘅歐國盃~ 意大利 vs 英格蘭,我估意大利會 o趙低英格蘭。講真,英格蘭呢隊波不嬲都唔係頂級嗰班,屬一流尾二流頭,畀盡都只係一線中,今屆如果唔係有運仔,都出唔到線入8強。最好笑唔知醜係嗰個朗尼,話而家邊個對住英格蘭都會驚 (類似意思),X,不知所謂!入到8強 (仲要係符碌咁入) 就夜郎自大語無倫次!

不過,呢場波,我想佢哋贏喎!因為,贏咗嗰隊會對住德國。

意大利可以話係德國嘅剋星。喺國際大賽,德國從未贏過意大利。

而對住英格蘭,易食好多!

兩隊我都好憎!

未試過支持英格蘭,但今次例外。同我「冧」低意大利。

9 comments:

樂遊 said...

意大利鐘意做馬

樂遊 said...

天助意大利

梁巔巔 said...

唉.....

樂遊 said...

講真.....我一向都prefer意大利 。一向唔係好鐘意英格蘭

梁巔巔 said...

我有預感我隊德國.... 有暗湧....

希望 feel 錯.

s-pig said...

我都係咁話,之前太順利啦,有d驚

梁巔巔 said...

s-pig, 我哋28號嗰日凌晨一齊用念力幫德國贏波咯!

s-pig said...

我d念力依家已經不斷輸出緊!!

梁巔巔 said...

:)