Saturday, June 09, 2012

開波!


四年一度,某程度上精彩度仲緊張過世界盃嘅歐洲國家盃今晚00:00就開波。揭幕戰雖然唔係咩強隊對陣,只係波蘭 vs 希臘,但免費電視台有得直播,又係 Friday,點都要睇吓嘅。瞄吓都好。

真係,自從啲大型嘢畀啲收費電視「納」嚟播之後,X,啲氣氛冇鳩晒!例如除咗歐國盃,仲有好似世界盃同奧運咁,唔似得以前咁令全城投入。

曾講過,有時我都唔知我哋呢個社會係進步還是退步?!記得上兩屆世界盃,當我分別喺街上面同商場嘅店舖睇到有唔少人都隔住落地大玻璃睇世界盃直播、重播嘅時候,我會覺得,點解好似返咗去人人都冇電視機嘅過去年代咁嘅?!

Hummmmmmm。。。。

點都好。。。。話說正題,講番今屆歐洲國家盃千祈咪又畀西班牙攞呀 X!希望我隊波德國可以再坐正做阿一!

21 comments:

the inner space said...

上屆唔攞冠軍,
今屆德國愍啲。

梁巔巔 said...

-________-

the inner space said...

但我不是說沒機會德國只是愍啲!

梁巔巔 said...

你睇好邊隊?

the inner space said...

真的沒心水!


賽期在各大聯賽之後展開,
球員打了一整季的足球賽,
還要傷疲盡起為國際比賽,
球員都是心有餘而力不足。

s-pig said...

yeah!! go Germany!!!

梁巔巔 said...

Heeee heeeee~ s-pig,有眼光!

舞了 said...

梁享南是很喜歡足球的, 他最近一定每天都在追看.

梁巔巔 said...

.......

Anonymous said...

梁享南是 SJC 的校友呀!

梁巔巔 said...

SJC即係乜?

Anonymous said...

SJC 在學界足球享有盛名 A grade B grade C Grade 都是冠軍熱門!

梁巔巔 said...

即係邊間?

舞了 said...

癲癲, 我以後都會在這裡跟梁享南對話.
你不能反對.

舞了 said...

終於有人跟我對話了
很放鬆
屈悶了好幾天了

舞了 said...

我會暢所欲言 不會避忌 因為這裡除了我和他之外根本就不會有其他人看到.

梁巔巔 said...

吓???!!!!?!?!?

舞了 said...

SJC哈哈哈看得我很開心

舞了 said...

梁享, 過來. 你想知道我公司今天發生了什麼事嗎?

the inner space said...

巔巔兄真的別具慧眼,
至今德國隊仍然無敵,
但縱觀只是其他隊伍,
出外搵食國家隊主力,
都因為頻密賽季之後,
表現實在極欠積極性,
尤其是荷蘭連輸三仗,
連西班牙都是僅僅熟,
希望巔巔兄的嘗所願!

梁巔巔 said...

承你貴言! :)