Thursday, December 08, 2011

超水準牛腩煲


我成日話自己係天才小廚師,的確,我煮嘢好味又有天份。啲菜式我通常睇一兩次就識煮。

但比起我阿媽,就真係仲差一大截!

好似照片中嘅炆牛腩咁,好味到呢,九記都要行埋一邊!我開頭以為係喺出面唔知邊間咁有水準嘅食肆買番嚟,原來係媽咪嘅傑作!

呢煲炆牛腩,色香味質都超水準,好勁!

啲牛腩濃汁我仲留番用嚟撈飯撈麵,認真一流!

成煲嘢都唔嘥得!!!

5 comments:

Ebenezer said...

乜原來係牛腩煲?! 睇落煮到真大煲!

the inner space said...

睇唔出噃!

新鮮人 said...

有點似魚香茄子煲
嘻嘻。。。。

一舊雲 said...

食譜,食譜!!!

梁巔巔 said...

三位男仕: 餸不可以賣相!

靚女女仕: 好! 遲 oD寫.