Wednesday, November 30, 2011

略談狗經


今日喺街見到有對中年夫婦拖住隻好大好大嘅狗,隻狗直頭好似一隻小牛咁巨!博學嘅我一睇就知係獒犬嚟。(真係好鬼大隻!)

可能細個嘅時候,喺烏溪沙渡假村畀隻狗追過 (好彩隻嘢嘅主人發現喝停),對狗,只要係大小小嘅狗,我都會又驚又忌。

不過,唔知點解,牧羊犬就例外。可能係因為佢哋嘅外表高貴溫文嘅原故啦。之又但係,大型貴婦犬,我又好驚驚喎!

個人認為,養狗,都係唔好養啲巨大嘅,或者,嚴格 oD講,唔好養啲兇猛標悍嘅。因為,如果萬一失控,真係完全駕駑唔到,危險呀!(有啲友仔仲專登養埋晒啲危險份子好似扭玻利頓犬、菲勒犬甚至第一鬥狗比特犬,真係危到痹呀!講到鬥狗,咩洛威拿都柏文沙皮秋田都係假,完全係比特嘅天下!)

將來如果有機會,以前講過,我會養屬於中型犬種嘅銀狐犬,聽父母講話,好正!

6 comments:

一舊雲 said...

我喜歡大型狗
他們比較穩定
但是需要很大空間
喜歡金毛犬

不過最喜歡的還是貓
離體了
下次你寫貓經再說好了

the inner space said...

藏獒都好猛!

新鮮人 said...

小時候住新界,
地方大有養狗。
現在住九龍家很小.
我不會養狗,
狗是要很多地方走動才健康的,
也是牠們的天性,
否則對牠們是一種"虐待",
如果真的愛狗,
家不夠大,
没有花園空地,
寧願不養!

Ebenezer said...

新鮮講得啱,有D人養狗,目的擺明係虐畜。

Anonymous said...

人都住得好逼劫虐人呀!

梁巔巔 said...

一舊雲: 我都係! 愛死貓!

Space 兄: 又巨又猛!

新鮮兄 & Ebenezer 兄: 所以, 貓易合乎香港居住條件.

Anonymous: 有時, 人真係慘過啲畀人愛錫嘅動物.