Saturday, October 08, 2011

希望開花


我呢幾個月開始盡量唔幫襯大型超級市場同連鎖店。

除非有啲我想買嘅嘢,啲雜貨舖仔冇,否則,我一定盡量幫襯佢哋。

啲大型超市好仆街,點仆街呀?嗰日同老友叡木講起,係點仆街呢,之前就係咁減,好嘞,到到趕絕晒附近啲小商舖,你老味又即刻加番晒!仲要貴過出面!。。。。X!

各位,香港係某幾個富豪玩晒,特別係姓李嗰個!不過,如果全香港三分之一唔係有 $ 嘅人去反佢哋呢啲壓搾我哋香港平民,而發達再發達嘅富貴仆街,聚沙成塔,眾志成城,喂,咁,起碼佢有一定壓力!成功與否已經唔係重點!超碼我哋試過爭過!唔做唔試,你咪繼續受靶囉!完全冇黎明冇希望咖喇。繼續捱貴嘢囉!順民呀!

。。。。

一朶花開不出一個春天~

21 comments:

the inner space said...

Movie: you‘ve got mail!

大型連鎖書店 FOX Books 開張,把小書店 The shop around the corner 排擠得唯有執笠!

新鮮人 said...

我完全同意你的看法,
不過我仲有d其它野補充,
等我組織下再係我blog寫出黎,
嘻嘻~~
唔好意思,
好似宣傳咁,
我會盡快寫。

一舊雲 said...

agree

新鮮人 said...

寫好了!

梁巔巔 said...

Space 兄 & 一舊雲: 一齊加入行列 la!

新鮮兄: 我而家過嚟.

一舊雲 said...

我都去左新鮮人度八卦
講得好中肯

小商戶要幫
因我地唇齒相依
但真係唔該改善下d態度
如果唔係點同連鎖競爭啊

imak said...

我家附近都是大型超市呢........-_-

梁巔巔 said...

呢個亦係官商互勾嘅情況之一.

Ruth Tam said...

http://yatming.wordpress.com/

He has been doing it for a year.

梁巔巔 said...

多謝分享.

我有次喺唔記得係鏗鏘集定星期幾檔案睇過呢位大哥嘅專訪. 佢好正!

一舊雲 said...


昨天的留言不見了?

Anonymous said...

點解我的留言都不見了???
(一舊雲)

梁巔巔 said...

喺度呀! 第三個留言就係妳囉! ^^

一舊雲 said...

後來我有再留言
第十個吧
在新鮮人家留的也不見了
好奇怪

一舊雲 said...

後來我有再留言
今天早上8點也留了一則
現在也不見了
看來是電腦的問題
消失的留言都是用同一台電腦

梁巔巔 said...

咁妳有空用另一部打多次. 好不好? :)

一舊雲 said...

大意是認同新鮮人的說法中肯
小商戶跟我們唇齒相依
可是態度有待改善

我在他家留言比較長
可是也不見了
因為我家附近的菜市場老是讓人感到委屈
態度友善的不到百分之五

當時比較多想法
現在忘了很多

一舊雲 said...

我還一度擔心
是不是我說錯了什麼
被河蟹了
哈哈

梁巔巔 said...

"我還一度擔心
是不是我說錯了什麼
被河蟹了"

點會. :)

新鮮人 said...

好彩八卦黎睇下,
一舊云先生/女仕有係我篇文篩言咩?
我都唔見喎,
可能俾blogspot 自動搬左去垃圾留言呀,
等我去睇下有無先。

我唔會亂河蟹人架,
除非亂咁鬧人唔講理由的。

新鮮人 said...

有喎,
真係俾blogspot 誤入垃圾留言呀,
已經立刻放返出黎了,。

一舊雲,
唔好意思。