Saturday, October 01, 2011

十一巨龍慶

第一次聽到呢首歌,感覺怪怪地咁,覺得有啲搞笑。係唔係啲搞笑歌嚟 ga?!

後嚟喺電台又再聽到幾次,然後自己上網再睇,發覺,呢首並唔係搞笑歌,而係一首好正經嘅歌。個有啲來頭嘅歌手好竭力地奉獻所有地賣力地出盡吃奶之力地正常地「用不同方式地」去唱呢首歌!

由於呢位歌手,唔係諗住搞笑而係一心一意正經地竭盡全力去演繹呢首歌,故此,呀哈哈哈哈哈哈哈,令到嗰個笑位更貼更好笑!



各位,係咪呀,真係估佢唔到。又國語又廣東話 (啲廣東話又唔啱個音喎 X!) 又英文,跟住又互相交替,相互交加。。。。真係估佢唔到!又幾時要入英文幾時要入廣東話幾時要入國語唱。。。。?!難度頂爆100分!

最正係,衷心讚許,「廣英國」相交潤滑如此又配合到成個音調韻律,喂,唔正?聽聽啦 X!

滑乸稽~

。。。。A!喔!今日係十月一號,國慶!差啲唔記得咗!哈哈哈哈哈,咁啱撞咁「橋」,「豬龍巨龍~~~~~~~」,送畀大家同胞送畀中「心」!

十月一號,祝各位仍然識哈哈笑,笑哈哈~

24 comments:

the inner space said...

週六又是十一國慶,呃咗一日假期!






Space

Zodicko said...

Take a look at this...

http://www.hkreporter.com/talks/thread-1308493-1-3.html

舞了 said...

係咪80年代既作品?

舞了 said...

巔巔, 等陣你去我個blog睇吓d意見吖, 我分唔出兩個人究竟係咪一樣呀?

梁巔巔 said...

Space 兄: 下年撞正 Sunday, 唔知有冇得補 tim!

Zodicko: 哈哈! 喂, 老友, 歡迎光臨!

多謝分享.

JY: 咩八十年代呀! 係現在嘅作品呀!

妳個 Blog 要有邀請先入到喎!

舞了 said...

ha ha ha, 即刻為你開放!

Ebenezer said...

哈哈,低B到冇朋友。

舞了 said...

以便, 去我度研究吓吖!

梁巔巔 said...

JY: 點入咖?! 太複雜我唔曉咖噃!

Ebenezer 兄: Heeeee!

舞了 said...

巔巔 已經唔係我的男人喇!

梁巔巔 said...

X, 咁忘記他啦!

舞了 said...

巔巔 你做乜X我呢?/!

梁巔巔 said...

唔係 X 妳, 只不過係諗住 X 醒妳唧~

舞了 said...

咁, 佢駛唔駛我介紹男人俾佢認識呢? 我擔心佢會寂寞啊!

梁巔巔 said...

妖, 妳鍾意 la!

梁巔巔 said...

如果妳仲咁癡又痴, 唔好再嚟.

舞了 said...

你唔係今日至識我吖嘛!

不嬲都係咁癡架啦

梁巔巔 said...

咁又係

舞了 said...

巔巔, 我已經決定為梁.享.物色個男人啦.
所謂禮尚往來, 佢以前都係咁樣推銷我的!

巔巔, 你得唔得? 你都幾有文采呀!

舞了 said...

巔巔, 我同你講, 我唔怕人妖, 一早就知道, 他沒有騙我, 04年他上北京之前刊登的那幅3人照我到現在都一樣咁appreciate. 他一直都想讓我知道的.

樂遊 said...

張如城....原來仍在樂壇。當年一首「愛意」,成了眾人笑柄

新鮮人 said...

死灰復燃!!

give me a break!!

梁巔巔 said...

樂遊兄: 但吹脹, 條友紅.

命呀命~

新鮮兄: 係囉! 煩~

一舊雲 said...

咁勁的歌你響邊樹穩到架?