Monday, August 29, 2011

Blog


微博
Facebook
Twitter
......

始終都係 Blog 夠味道。

當然,我不否認,我 out。

各位好。

16 comments:

樂遊 said...

終於番歸喇?!

梁巔巔 said...

:)

歷經滄桑番歸......

xiao zhu said...

好吖,唔使等到十一月。

Hana said...

博有韻味好多呀!

梁巔巔 said...

小豬: 妳好.

算一算, 我哋好似識咗4年有多. 彷彿是昨天.

妳最近一切還吧. 真好.

Hana: 對.

謝謝妳的到訪.

另, 我去過妳那裡, 知妳是台灣人. 嗯, 勾起我不少回憶.

舞了 said...

巔巔

梁巔巔 said...

JY, 妳好嘛?

imak said...

i think so too... that's why i am back too! cheers~~~

Ebenezer said...

Long time no see,歡迎歸位!

Wellcome back^^

the inner space said...

兄台去了楓葉國?

梁巔巔 said...

imak: :)

原來妳真人幾似妳 Blog 之前嗰幅黑人女人相. 不過, 當然啦, 妳靚好多! ^~

Ebenezer 兄: 多謝.

Space 兄: .... 喺另一迷離荒旦空間有幸以肉身番到嚟......

Hana said...

返咗來多啲出野好喎!成日摸門釘好唔過癮遮

舞了 said...

懗死我啦, 癲癲, 你為什麼突然重出江湖呀?

浪子m: said...

厲害,這就是一呼百應

支持

梁巔巔 said...

Hana: 好厲害! 畀妳氹到呢.... 謝謝. :)

JY: 仲有命生存到, 所以咪要搵存在義意囉! ^~

m: 過譽喇!

多謝你一路以來的問候關注.

虎茶 said...

welcome back!