Friday, August 13, 2010

好睇!


前晚凌晨十二點幾肚餓餓,摷嘢食嘅同時迷迷糊糊順手打開電視,吓!!!!還珠格格???!!?!?!!?呢套最初做嗰時唔睇,冇興趣睇,到到後嚟唔知點解迷上,重播 n 次睇足 n 次嘅老土電視劇,竟然又再重現?!我以為撞邪!

冇撞邪。係,有線娛樂台再播還珠格格。

我會間中捧場咖!咪笑呀!

話時話,有線播卡通嗰台,偶有佳作!好似之前播嘅一套廿幾三十年叫金巴歷險記 (小老鼠歷險記。講一群老鼠大戰黃鼠狼。大家有冇睇過?) 嘅卡通,嘩,識貨!正!

童年番晒嚟!簡直讚嘆!

5 comments:

嘿嘿 said...

小燕子!

Ebenezer said...

還拖格格?D女個個患晒公主病個播,你鍾意?

梁巔巔 said...

嘿嘿: 但我鍾意令妃. ^~

Ebenezer 兄: 但佢哋可以為愛郎而死呀!

新鮮人 said...

"毯毯格格"?
我無睇過呀,
硬係覺得成班女人吱吱喳喳好嘈咁囉!

小老鼠歷險記?
我記得呀,
不過淨係記得成班老班同黃鼠狼大戰,
你唔講起個名我都唔記得囉,
啲咁舊嘅片都炒返出黎,
有線真係"勁",
唔知俾依家啲細路睇有乜感覺呢?

梁巔巔 said...

i. 但唔知點解又係吸引之處! 亦係還珠格格呢套劇 "奇怪" 地方.

ii. !!!!! 好嘢! 你都記得!!!!

呢套卡通, 除咗主角, 佢 oD同伴逐個逐個死, 幾震撼咖!

而家啲細路, 一定嫌 out!