Thursday, July 29, 2010

黑雨靚天樂人心

最近兩個颱風都冇料到,打唔成,但 heee heeeee,造就咗兩次黑雨,都冇壞。(Okay okay,我知,水浸有唔少人好慘!在此先阿彌陀佛~ 罪過罪過。)

兩次黑雨,我做嘢嘅嗰幢「快樂大廈」唔駛一個時辰,啲人就走咗九成!!!!哈哈哈哈哈哈!!!Yeah!正!效率幾高!氣氛一流!

好笑係個個都返緊工 o格,點解都能夠知道黑雨嘅?!Heeeee!即使好似我咁,係由出面朋友相告,但首先得到消息嗰班,又點知?!哈哈哈哈,証明上網「做嘢」嘅人真係好多!

而且,呀哈哈哈哈哈哈,仲個個可以即時配合,一呼百應 tim!

呢張照片上一次黑雨影嘅,嗰陣大約係傍晚六點幾七點。。。。點解個天咁好嘅!幾靚!哈哈哈哈!

4 comments:

樂遊 said...

我間野無得黑雨走人。但是,有得走我都唔會走,黑雨真係有危險呀,又或者坐住GA小巴路中心入水死火......就真係死火啦。

新鮮人 said...

大家都只找惜口走人囉!

有黑雨應該留係安全嘅地方,
唔應該走出街放工,
依家個個都誤用哂個原意啦!

舞了 said...

黑雨, 應該留喺安全既地方, 而唔係走出街咁唔安全既.

梁巔巔 said...

樂遊兄: 係! 最慘冇保險賠......

新鮮兄 & JY: Haaaaaa! 抵死過癮!