Friday, July 09, 2010

這感覺。。。。


尋日~

尋日好 down。

我尋日著咗件黑白反領德國國家足球隊 Polo 恤番工。(當然,番到公司換咗佢。)

食乜都冇味。

聽到其他捧西班牙嘅友仔口沫橫飛,更 down 之餘更仲少不了自言自語 XQYZ#!$%XQYX#Q%X!

唉聲嘆氣。

世界盃已經完咗咯,在我來講。

玩 Fifa 足球 Game,自己揀德國對西班牙,贏8:0!

好耐冇呢種彷彿失戀嘅感覺。

決賽,唔會睇咯。

今屆世界盃,真係,講真,唔好睇。至少,冇以前咁峰迴路轉扣人心弦。。。。已經變晒。

搵日再講變成點,感想。

唉~

4 comments:

舞了 said...

乜都你講哂, 之前德國贏果陣時又唔見你咁講!!

好彩我唔係球迷, 所以, 無論邊隊贏我都可以分享佢地既歡樂.

新鮮人 said...

"玩 Fifa 足球 Game,自己揀德國對西班牙,贏8:0!"!!!

哈哈哈哈~~~
笑到反肚!

Anonymous said...

What the hell with that octopus!!!

Really sad for germany T_T

Bee~~~

梁巔巔 said...

JY: 我好虛弱喇.....

新鮮兄: Heeeeee......

Bee 小妹: :(