Wednesday, June 30, 2010

壁壘分明 Interesting~


第一次買波衫,第一次著波衫,原來,係咁正!

咩咁正?除咗波衫正,哈,星期日嗰日著咗件德國主場波衫出去,估唔到,有意想不到嘅人生經歷。

原來,嗰日嗰場嘅德英大戰真係好惹人注意!街上面有唔少人分別著住兩國嘅波衫。但著住英格蘭嘅明顯佔多好多!我嗰日先親身體驗到英格蘭喺香港真係好多擁躉。

最正係當有同著住德國波衫嘅自己人碰見,大家相視一笑嗰種「終於遇到您」Feel!更加正係有幾個著住件英格蘭紅色客場波衫嘅擁英友對我眼超超!哈哈!吓,英格蘭躉真係呢~

好玩好正呀!

聽日,7月1號,我估一樣係壁壘分明嘅一日。

8 comments:

樂遊 said...

無GA 啦.....都係支持德國

Ruth Tam said...

(from HKEJ) 德國隊乃名副其實的「聯合國」,陣中二十三名球員,有十一人即約半數擁有雙重國籍,其中對英格蘭一戰有「士哥」的前鋒普度斯基和高路斯同屬波蘭裔,後防謝路美保定擁有一半加納血統;後者在分組賽最後一圈面對加納,對方攻擊中場正是胞兄奇雲保定,兄弟同場兵戎相見,格外有睇頭。國家隊「外來勢力」佔半壁江山,某程度上也是德國社會的一個縮影。

梁巔巔 said...

樂遊兄: :)

Ruth 姐姐: 其實, 德國自上屆已滲入唔同血統嘅人.

1999年, 德國修改入藉法, 容許唔係日耳曼人代表國家隊.

el el said...

有了比較,就會知道所愛,
我雖然係長久的德國躉,
但,那個晚上,
我真係唔想英格蘭輸得咁唔抵!
尤其是,今屆是謝仔當隊長...

anmary said...

嗰晚我哋6個朋友喺朋友屋企睇, 5個德國友一邊睇一邊we娃鬼奏, 最沉默係捧英格蘭嘅屋主XDDDD

不過, 我估... 聽晚應該止步... 雖然我捧德國, 但今年好似真係阿根廷勁啲...

梁巔巔 said...

el el: ^^

anmary: 我已經預咗~ 德國攞冠軍! ^~

el el said...

七四年西德奪冠,
之前兩屆先係亞軍,然後季軍,
零二年, 德國是亞軍,
零六年, 德國是季軍,
一零年呢, 嘻嘻~~
歷史, 希望重演

梁巔巔 said...

一定!

Yeah!!!!!!! 德國入四強了!