Wednesday, June 09, 2010

Deutschland!Deutschland!德國波衫!


從未買過波衫。

今屆,唔知點解,控制唔到買完一件又一件,一套又一套。全部都係德國國家足球隊嘅。兩件德國今屆主客場球衣、一件反領 Polo 衫、一件 Tee (唔記得攞 o埋出嚟影 tim!)、一套練習外套同褲、一件風褸。最正係有得買番上世紀1990年德國 (西德) 攞冠軍嗰款設計經典嘅外套同 Tee!

講番今屆德國隊,哈,越嚟越覺得今屆德國好有機!數據 + 黑仔 + 冇乜球星咁滯 + 勁冇人睇好冇人提。。。。heeee heeeee,well,佢熱門 + 有人睇好我先驚!

咦,加 o埋我今屆無端端買咁多件德國隊波衫,捧盃先兆呀!!!

Deutschland, Deutschland über alles, über alles in der Welt!!!

Deutsche Fußballmannschaftiva Viva!!!

德國國歌 http://www.youtube.com/watch?v=x9kxZtLY5p4

10 comments:

舞了 said...

梁癲, 你幾時踢番波架, d鬥志返番黎o拿, 恭喜哂喎.

Ebenezer said...

係落咗重注?^^

ChecheBee said...

ohhh i bought the addidis white ball tee too ar!!!! it's very lian lian!!

i love germany!!!!

梁巔巔 said...

JY: 我係箭頭! ^~

Ebenezer 兄: 我唔識賭咖! :(

Bee 小妹: 有 taste!

嘿嘿 said...

不是英国队咩?一直以来我是曼联拥趸!钟意红色!

梁巔巔 said...

最惜英國.

樂遊 said...

連90年都買到......這麼多件...4位數字WOW,要買幾場冷門先至可以回本了

德國波恤一向是不錯的。我對90年很有印象。因為......唔知知唔知, 當年有本野叫星期天周刊,有一期陳雅倫「穿」著件德國隊,應大則大.....原來係無上裝彩繪呀.....害得一個初中生差點猝死

梁巔巔 said...

陳雅倫而家都仲好正! 韻味無窮!

anmary said...

你真係買咗好多件! 厲害~!

梁巔巔 said...

鍾意! 無計!

^^