Tuesday, May 04, 2010

食得愉快嘅愉記


前日下晝去跑馬地做啲嘢,嗯,星期日都要開工,唔多好 mood,但跑馬地乃悠閒地,啲樓,無論新同舊嘅,都起得有特色啲嘅,加上嗰日又風和日麗,爽番!

跑馬地呀跑馬地,係唔同啲嘅,連啲食肆都有性格過人。唔少食肆,點零鐘,一早收晒爐唔做生意咖咯噃!有啲仲連舖都未開!

搵咗一陣,有間樣似下午休市但仲有一兩檯客嘅食肆,叫愉記,由於太肚餓,望一望見對路似樣即刻入內。

女同事叫咗沙嗲牛肉炒河,我要福建冇福建炒飯嘅福建炒飯。

兩碟嘢都幾大碟,料都夠。沙嗲牛肉炒河,沙嗲味濃,牛肉頗厚身唔韌又有咬頭,河炒得 Q 兼有鑊氣。成碟嘢炒得濕乾剛好!正!同事話佢碟炒河夠兩個女仔食。但佢一個好快食晒。。。。呵呵呵!

我嘅福建炒飯,係我食過咁多地方嘅最好味!料多飯夠汁啱啱好多啲啲,正正!食到尾都冇出水!三個字~ 冇得頂!

碗章魚蓮藕例湯好大碗,亦好好飲。我未試過將咁大碗例湯飲到一滴不留嘅!

最要讚係碟菜。呢碟菜,唔係另外叫嘅。您可以話佢係平日鋪喺飯或者飯側邊嘅嗰幾棵菜,尤其係燒臘飯。但呢間呢,哈,零零舍舍用一隻碟分開另上喎!仲要份量幾多新鮮爽口好味道!有誠意有料到。

呢間愉記,夜晚食火鍋嘅。我相信佢哋嘅火鍋一樣咁精彩!佢哋啲侍應生,落力有禮得嚟不亢不卑。再加分!

A~ 講番餐飯幾 $ 先,兩個人,每人HK$36,一般價錢,唔一般嘅一餐,好!您都要去試吓!

地址:跑馬地毓秀街13號地下 B 舖。
電話:2574 7111

7 comments:

嘿嘿 said...

“福建冇福建炒飯嘅福建炒飯”?

喺咩东东来? @@

梁巔巔 said...

就是福建炒飯囉. 福建沒有這炒飯的呢.

新鮮人 said...

你對跑馬地有情義結噃,
次次去到乜都讚嘅!

嘻嘻~~

嘿嘿 said...

哦~ i c

就像“星洲炒米”一样,但是说真的的确好吃!

现在我在星洲,想吃也吃不到啦!

@@

梁巔巔 said...

新鮮兄: 唔係噃! 係攪錯喇! 係大坑. :)

嘿嘿: Yes. ^^

Beebeebee said...

oh i live there but hvn't realised the restuarant before. Thanks for your recommendation and let me try it out later haha

梁巔巔 said...

包妳話冇介紹錯! ^~