Sunday, May 30, 2010

噢!。。。。嗚嗚~~~~

前兩日見到我兒時、少時女神~ 柏安妮!佢帶住兩個細路 (應該係佢嘅仔女嚟)。

噢!!!!噢!!!噢!!!!。。。。典解我以前嘅女神,而家會變成咁嘅樣咖??!?!?!?!!??!又乾又醜??!!!?!

人係會老,我知。。。。但都唔好咁離譜吖!!!嗚~~~~~

點離譜?!喺網上搵到佢嘅近照

再睇睇佢以前!



同聲一哭呀真係!

11 comments:

舞了 said...

柏安妮唔靚o額, 佢係咪同李麗珍同期架, 李麗珍靚好多.

不過, 佢真係唔襟老, 可能係混血兒關係啦. 我知佢讀書好叻, 又係專業人士, 又可能佢對自己既容顏一d都唔care啦.

樂遊 said...

我記得佢唱「神奇小子」主題曲

風塵三俠....索爆

嘿嘿 said...

是啊,不是每个女人注重外表的。

Ebenezer said...

女人,depreciation rate 好高架!

新鮮人 said...

oh~~~乜搞成咁架!?

睇返八九十年代嘅廣告,
賣汽水都可以拍到咁豪華,
可見當時經濟幾好,
飲汽水都要俾人一種好豪嘅感覺呀!

梁巔巔 said...

JY: 李麗珍我一兩年前見過佢, 已冇咁得 lu. 不過都正過柏安妮好多!

樂遊兄: 嗰期仲仍係佢巔峰期.

嘿嘿: 但有外又有內更好嘛! ^~

Ebenezer 兄: 嘻嘻!

新鮮兄: 係哩!

黃金歲月, 只能回味~

Xavier said...

梁兄,

最近在機場見到張曼玉,我覺得比柏安尼更加唔掂。。。唉。。。

真系唔系個個都可以做到鐘楚紅或VIVIAN CHOW。 :)

嘿嘿 said...

传媒的照片显出张曼玉很憔悴,和当年美国回来的关之琳一样憔悴,关之琳后来好些了,希望他们自己能注意保养。

成龙一阵子也难看的要死,现在好了!


梁巔巔 said...

Xavier 兄: 仲有余安安. ^~

嘿嘿: 關芝琳我不久前都見過, 真的現老態了.

嘿嘿 said...

看来都是熬夜浦夜店的傲绩!

哈哈哈~~~~~

梁巔巔 said...

所以, 女人都係少夜生活為妙~