Wednesday, May 26, 2010

世界盃的洐生一點點~

照片中本「球王爭霸世界盃經典圖片集」,幾正嘅!幾正係封面同開頭彈啲硬咭公仔出嚟嗰兩版。至於入面圖片同內文,就唔係咁掂。過於行貨同簡單囉。

換呢本嘢有段古。話說呢本嘢要某免費報嘅印花,加七十幾蚊先有。我嗰日去到其中一間指定便利店準備換購嗰時先知唔記得帶。哈,點知個阿姐話:「見你咁靚仔,照印花價畀你啦!」

Heeeee!係唔係,真定假都好,爽爽爽爽爽爽爽爽爽!

講開呢類書,每逢世屆盃期間都有好多出現,今屆,我喺某間七仔見到一本包裝好精美,淡黃色封面嘅,好似又係叫歷屆世界盃圖片集之類啦,HK$88,有衝動想買。。。。有冇邊位知邊本甚至買咗咖?正唔正?

記得細個嗰陣,中一,1986年墨西哥世界盃,香港市面上出咗甚麼世界盃貼紙集圖冊,要不斷買幾蚊一包五張球員同球隊隊徽貼紙貼滿佢 (另有出動物同恐龍貼紙集圖冊),而家諗番覺得好鬼貴!又不過,又好珍貴!可惜冇保留到。

您又記得嘛?

6 comments:

anmary said...

7仔嗰本我都有衝動想買! 有人買咗不如順手話埋我知正唔正吖~!

梁巔巔 said...

! 又同妳再有同好吖吓!

Give me 20!

anmary said...

梗係! 世界杯又開鑼喇, 買咗德國隊波衫準備着出嚟示眾未呀~~~~?

梁巔巔 said...

Heeee! ^^

哈! Yeah! 今屆有買! 亦係第一次買波衫! 仲買咗好多件全部都係德國嘅 tim! 遲啲會 post 出嚟示眾!

anmary said...

我都有買呀! Yeah~Yeah~Yeah~!!!!!

梁巔巔 said...

^^

喂, 遲啲一齊 show 出嚟啦!