Friday, April 23, 2010

得曲譜!

有好多歌曲都好好聽 (包括伴奏),成日都好想搵到鍾意樂曲嘅曲譜,由自己親手演繹,嗰種快慰滿足,真係無與倫比!但係,要搵到,呢個係好難嘅事。

哈!互聯網真係一流嘞!連呢樣都可以幫到手,搵到!

好似照片中首耳熟能詳,探戈經典中嘅經典,電影「女人香」入面阿爾帕仙奴同靚女跳 Tango 一幕嘅嗰首醉人樂曲嘅曲譜~ Por Una Cabeza,我喺網上面搵到呀!!好嘢!!!

真係好興奮!!!!!搵到嗰刻,即頭感動到想喊!

而且,唔只有獨奏,仲有 o埋首曲所需要嘅其他聲部同樂器嘅譜 tim!可以成隊 Band 嚟玩!

簡直讚嘆!

5 comments:

舞了 said...

這出戲我多年前錯過了, 女人香, 你也一樣錯過了嗎!

新鮮人 said...

你玩什麼樂器架?

梁巔巔 said...

JY: 我睇咗真係有十幾次! 呢段呢, 更有百幾次呀!

新鮮兄: 小提琴呢.

新鮮人 said...

原來是劏雞,
我很差,
乜樂器都唔識! =(

梁巔巔 said...

但你識繪畫噃! 我係美術白痴.

正是~ 人人有瓣興趣 ma.