Thursday, April 01, 2010

4月1日時光倒流







呢套 Head Of The Class 係上世紀80年代中後期,逢星期一至五傍晚六點喺明珠台播嘅單元連續喜劇。好好笑好有意思。

嗰陣時電視台連買番嚟嘅戲都有水準,有心機選過嘅!好似 Family Ties、Twilight Zone、L.A. Law、The A - Team、Benny Hill 等等咁。而家?乜都垃圾!

9 comments:

樂遊 said...

梁兄,可能有些和你不太咬弦的人到我的blog落comment,「宣揚」他/她對你的看法。我暫時未delete,你可以上去看看我最近幾篇的comment就明白

梁巔巔 said...

哈, 我知邊個. 唔該先樂遊兄.

梁巔巔 said...

Ebenezer 兄, 搔擾晒!

舞了 said...

死人巔巔, 一早喺度玩人. 鬼唔知今日愚人呀.

梁巔巔 said...

我冇咁無聊!

樂遊 said...

我當時集集追通天奇兵,據說今年 A-team今年有電影版

梁巔巔 said...

但可惜肯定唔會係原班人馬做.

樂遊 said...

當然,「水牛」都死了

梁巔巔 said...

:(