Thursday, March 18, 2010

相聚一刻


前日星期二,同浪子 m、虎茶、Uncle 相約於沒有柳梢頭然是黃昏後的 Post 97 相聚一刻,甚亢奮。

第三次見 Uncle;第二次見虎茶;第一次見浪子 m,Uncle 更形老實,但滲卻絲絲抵死古惑,妖!好正!虎茶,ummmmm,肥咗 (咪炳!),但更見容光煥發,眉宇間意態撩人,引死人啦!浪子 m,第一次見,挺帥!有種,嗯,胡鐵花或司空摘星之味,見人如見文字,聽語氣如見其平常在 Blog 之郁人精句,甚快慰歡暢。

天南地北,X 這 X 那,講是講非自是樂趣無窮。三位,我愛您呢!

4 comments:

舞了 said...

肥咗等干失敗等於核突
古龍的小說的男主角冇個吸引
仲要講埋d次次角
留番少少幻想得唔得
咁殘忍

uncleray said...

古惑?又話我似郭靖,一個古惑的郭靖?

虎茶 said...

心照啦. 返左香港點會唔肥先. 放心放心, 丙你還丙你但心情照舊靚. 你知啦, 我地呢啲港女貪威識食, 真係好易肥架. 嘿嘿!!!

梁巔巔 said...

JY: o車~

Uncle: 應該係抵死過癮嘅郭靖. ^~

虎茶: "港女貪威識食"

但妳有腦兼唔認叻喎! ;)